اخبار داغ

معاون پشتیبانی وزیر دفاع کشور:

رفاه طلبی و دنیا طلبی در بدنه انقلاب گناهی نابخشودنی است

رفاه طلبی و دنیا طلبی در بدنه انقلاب گناهی نابخشودنی است
معاون پشتیبانی وزیر دفاع کشور ماموریت اصلی مسئولین نظام را الهام گرفتن از شهدا عنوان کرد و بیان داشت: امروز اگر رفاه طلبی و دنیا طلبی را در انقلاب اسلامی پیاده کنیم گناه ما مسئولین نابخشودنی است، چرا که انقلاب شهدا انقلابی است که زمینه های ظهور امام مهدی (عج) را فراهم خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار رضا طلایی نیک، معاون پارلمانی وزیر دفاع کشور  پیش از ظهر امروز در چهارمین همایش نکوداشت روز شهرستان کبودراهنگ  با اشاره به شهدای پنجم آبان کبودراهنگ گفت: کبودراهنگ در گرماگرم روزهای خون و قیام به رهبری امام راحل با تقدیم شهدای پنجم آبان توانست هویت خود را تثبیت نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در ادامه با اشاره به راه شهدا افزود: حرکت بیش از ۶۴۱ شهید شهرستان کبودراهنگ در امتداد راه شهدای پنجم آبان است.

,

معاون پارلمانی وزیر دفاع کشور با تقدیر از رشادت های مردمان این سرزمین اضافه کرد:کبودراهنگ مهد دیانت و به عنوان پایه گذار مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان در طول انقلاب اسلامی است.

,

وی بهترین دستاورد و نعمت انقلاب اسلامی را رسیدن به قدرت و هویت دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دامنه ی قدرت و هویت این نظام مهدوی عالم گیر و در حال رشد در جهان اسلام است.

,

طلایی نیک ماموریت اصلی مسئولین نظام را الهام گرفتن از شهدا عنوان کرد و بیان داشت: امروز گناه ما مسئولین نابخشودنی است اگر رفاه طلبی و دنیا طلبی را در انقلاب اسلامی پیاده کنیم چرا که انقلاب شهدا انقلابی است که زمینه های ظهور امام مهدی (عج) را فراهم خواهد کرد.

,

وی با اشاره به مواضع و تحرکات دشمنان در تحلیل قدرت های انقلاب در آغاز شکل گیری این نظام خاطر نشان کرد: برآورد ها و تحلیل های دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی از قدرت های ایران کاملا دقیق و بدون اشتباه بود و تنها قدرتی که دشمن در تحلیل آن دچار اشتباه شد قدرت عاشورایی و شهادت طلبانه ملت ایران بود که همین تحلیل اشتباه دشمن را به زانو درآورد.

,

معاون پارلمانی وزیر دفاع کشور پیام شهدای پنجم آبان را اتکا به فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: قدرت معنوی ایمان حسینی و شهادت طلبی قدرتی هستند که دشمنان در تحلیل آن عاجزند و این پیام شهدای پنجم آبان است و همین مجاهدت و یاری خدا پیروزی به ارمغان خواهد آورد.

,

وی در خصوص پیام دیگر شهدا در مقوله صبر و استقامت و ایستادگی عنوان کرد:امروز ملت ما بعد از شکست های سنگینی که به دشمن در عرصه های مختلف وارد کرده است انتظار دارد مسئولین نظام با مدیریت جهادی و فساد زدایی و جهاد اقتصادی دشمن را به زانو در بیاورد.

,

طلایی در خصوص قدرت نظامی ایران اسلامی بیان کرد:امروز به برکت خون پاک شهیدان و هویتی که شهدا به این کشور داده اند ۸۵ درصد نیازهای نیروهای مسلح کشور از تولیدات داخلی تامین می شود‌.

,

وی مقاومت در مقابل زیاده خواهی های دشمنان نظام را ملزم دانسته و افزود:انهدام پهباد جاسوسی آمریکا چنان ضربه ای بر هیمنه ی دشمن وارد آورد که بارها عاجزانه خواستار نمایش نظامی در مناطق مورد تائید ما را داشت تا در اذهان عمومی جهان آبروی رفته خود را برگرداند ولی جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل خواسته ی آن ها ایستادگی کرده و مواضع قاطعی داشت.

,

معاون پارلمانی وزیر دفاع کشور  در پایان تهاجم فرهنگی دشمن را بسیار خطرناک توصیف کرده و خاطر نشان کرد: دشمن در عرصه فرهنگی با تمام تجهیزات و امکانات خود به میدان آمده است و تهاجم روز افزون دشمنان بر دل های نونهالان،نوجوانان و جوانان در حال رشد است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه