اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

بارشهای رگباری باران استان زنجان را فرا می‌گیرد/ تداوم بارش باران تا پایان هفته در استان زنجان

بارشهای رگباری باران استان زنجان را فرا می‌گیرد/ تداوم بارش باران تا پایان هفته در استان زنجان
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت هوای استان زنجان در طول هفته جاری گفت: تا پایان هفته بارشها در سطح استان زنجان تداوم خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای استان زنجان ابری بوده و بارش باران به صورت پراکنده همراه با مه در سطح استان زنجان وجود دارد اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز بارشها به صورت رگباری و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بارش باران از بعد از ظهر امروز در استان زنجان آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و روز سه‌شنبه از میزان بارشها کاسته خواهد شد.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از روز چهارشنبه این هفته یک سامانه بارشی جدید دوباره وارد استان می‌شود عنوان کرد: با ورود این سامانه بار دیگر هوای استان زنجان بارانی خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری تغییرات دمایی محسوسی را نخواهیم داشت ولی بارشها همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

,

لازم به ذکر است براساس اعلام اداره کل هواشناسی بارشها تا پایان هفته خواهد بود و تنها یک روز از حجم بارشها کاسته می شود ولی خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها پیش‌بینی نشده است.

,

همچنین در صورت پیش‌بینی خطر سیلابی شدن اخطار لازم به همه ارگانهای عضو ستاد بحران داده می‌شود و با این بارشها احتمال آبگرفتگی در برخی از معابر سطح شهر زنجان پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه