اخبار داغ

سرپرست اداره محیط زیست رشتخوار خبر داد

شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز در رشتخوار

شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز در رشتخوار
سرپرست اداره محیط زیست شهرستان رشتخوار از شناسایی و دستگیری شکارچی غیر مجاز حیوانات همراه با کشف سلاح های شکاری و تله های زنده گیری حیوانات در محیط زیست این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گلچین سرپرست اداره محیط زیست شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با صبح توس؛ از شناسایی و دستگیری شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی گزارش همیاران محیط زیست شهرستان مبنی بر شکار غیر مجاز پستانداران وحشی در دشت هزار راه این شهرستان بررسی‌های اولیه در این رابطه انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تخلف صورت گرفته از سوی این فرد متخلف کاملا اثبات شده بود، افزود: با ظن قوی مبنی بر وجود اجزای وحوش در منزل یک شکارچی متخلف، منزل این متهم شناسایی و طی بازرسی از محل، با دستور مقام محترم قضایی اجزای متعلق به یک راس آهو (گونه حمایت و حفاظت شده)، اجزای یک قلاده روباه، یک قبضه اسلحه خفیف، یک قبضه اسلحه بادی، فشنگهای مربوطه و دو تله زنده گیری پستانداران وحشی و...کشف و متخلف تحویل مراجع قضایی گردید.

سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان رشتخوار از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی و فرماندهی پاسگاه انتظامی منطقه سنگان در راستای بازرسی و کشف تخلفات محیط زیستی و همکاری با مامورین یگان حفاظت نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است که گونه های جانوری از قبیل آهو، هوبره، انواع عقاب، گرگ، کفتار، روباه، شغال، انواع پرندگان کوچک و همچنین مارهای سمی و غیر سمی و خزندگان مختلف در این زیستگاه طبیعی زندگی میکنند ، گفتنی است وسعت این منطقه حدودا ۷۲ هزار هکتار است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه