اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

قرارگرفتن در کنار استکبار ننگ و توهین به ملت است/ نور شهدا هیچ وقت خاموش نمی‌شود

قرارگرفتن در کنار استکبار ننگ و توهین به ملت است/ نور شهدا هیچ وقت خاموش نمی‌شود
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیایم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که رویه ننگ و توهین به ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گرامی داشت سالروز ۱۳۸ شهید کربلا۴ و شهید محمد جعفر سعدی که از ناوتیپ حضرت امیرالمومنین (ع)، شب گذشته در روستای احشام قایدهای شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور سرتیپ پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سرتیپ پاسدار زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهداء برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سرتیپ پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم؛ گفت: استان حماسه ساز بوشهر ثابت کره است که در همه عرصه های مقاومت دارای ابعاد مختلف است.

,

تنگسیری عنوان کرد: در استان حماسه ساز بوشهر جای پای استکبار وجود دارد و جوانان بوشهری همچنان قد خم نکرده و ایستاده اند، استان بوشهر افتخار دارد در نبرد با استعمار گران، استکبار و نوکر استکبار شهدایی تقدیم اسلام کند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: امروز در همه نقاط کشور و بوشهر عزیزانی تقدیم کردیم تا کلمه “الله” باقی بماند و امروز در مقابل استکبار جهانی با نام “الله” ایستادیم و در دنیا پرچم عدالت در دست گرفتیم.

,

وی ادامه داد: در زیر فشارهای ناحق دشمنان ایستادیم و در مقابل تحریم ها مقاومت کردیم چون فقط “الله” را خدا می دانیم و غیر خدا کسی نیست.

,

تنگسیری افزود: کسانی می گویند ای کاش در زمان امام حسین(ع) حضور داشتیم، اما قطعا کسانی که در دوران دفاع مقدس شهید نداده اند اگر در زمان امام حسین (ع) نیز حضور داشتند قطعا وارد میدان نمی شدند، افرادی که امروز در راه انقلاب ایستاده اند قطعا در دوران امام حسین(ع) شمشیر دست می گرفتند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهدا کربلای ۴، اذعان کرد: شهید سعیدی و  ۱۳۷ شهید بزرگوار عملیات کربلای ۴ به همراه غواصان، مردانه در برابر تیرهای دشمنان ایستادند و خط باز کردند، دلاورمردان بوشهری در ناوتیپ امیرالمومنین(ع) حماسه آفریدند.

,

, ,

چراغ شهدا هیچ وقت خاموش نمی‌شود

, چراغ شهدا هیچ وقت خاموش نمی‌شود,

وی خاطرنشان کرد: قایق های تندرو در زمان به نحوه ای عمل کردند که رسام ها از بالای سر آنها می گذشت اما هیچ رزمنده ای هراس نداشت، شجاعت مردانگی میخواهد که از ساحل عبور کردند و در حالی که عملیات لو رفته بود خط شکن شدند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا زنده اند، عنوان کرد: شهید سعیدی و امثال آنها که مردانه ایستادند امروز در این مراسم حضور دارند تا پاسخ سلام های همه مهمانان بدهند، شهدا دل وسیع دارند اما باید در مسیر آنها باشیم و همه بدانند چراغ شهدا هیچ وقت خاموش نمی شود.

,

تنگسیری تصریح کرد: دشمن بداند این رزمندگان بودند که با فرمان ولایت خط شکن شدند و امروز فرزندان همین رزمندگان و شاید افراد مقاوم تری وجود دارد تا در مقابل توطئه های دشمنان بیاستیم.

,

وی با بیان اینکه هیچ گاه دشمن با ما کنار نمی آید، تصریح کرد: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیایم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که رویه ننگ و توهین به ملت ایران است که تاریخ آن از آمریکا بیشتر است.

,

عضو شورای فرمانده ستاد کل سپاه افزود: به عنوان یک سرباز جمهوری اسلامی ایران می گویم استان حماسه ساز بوشهر از استان های پر افتخار است که خداوند در سه دوران از این مردم شهید انتخاب کرده است و با دستان بوشهری ها آنها را به زانو در آورده است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد، امروز می بینیم خرمشهر ها فتح شدند، راه کربلا باز شد، خداوند وعده داد با من باشید و نترسید.

,

تنگسیری بیان کرد: رزمنده باید تا آخرر برود و از معبر عبور کند در حالی که پا روی مین ها نگذارد و پشت ولایت باشد.

,

, ,

ننگ بر افرادی که شهدا را فراموش و در حال جمع آوری غنیمت هستند

, ننگ بر افرادی که شهدا را فراموش و در حال جمع آوری غنیمت هستند ,

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد سعی می کنند غنیمت بردارند که باید از شهداء خجالت بکشند، هنوز درشمن در ورودی شهرها ایستاده است و ما را تهدید می کند.

,

فرماند نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ننگ افرادی باشد که شهداء را فراموش و در حال جمع آوری غنیمت هستند، این افراد بدانند همه اموال به وارث می رسد و هیچ گاه یادی از آنها نخواهند کرد.

,

عضو شورای فرماندهی ستاد کل سپاه تاکید کرد: امروز تکلیف است در برابر دشمن بیاستیم و شهید دهیم، شهدا برای آنچه رفته اند دفاع خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: در و دل با شهدا بسیار است که رفتند تا امروز ناموس ما در امنیت باشد، فرزندان خود رها کردند تا ما فارسی صحبت کنیم، شهدا دست ما را بگیرید تا در گودال نیافتیم.

,

, ,

برخی در تلاش هستند بین افتخارات و ملت جدایی بیندازند

, برخی در تلاش هستند بین افتخارات و ملت جدایی بیندازند,

سردار رمضان زیراهی منطقه دو دریایی سپاه گفت: برای پیشبرد ملتی که سمت پیشرفت و آینده روشن حرکت می کنند نباید گذشته درخشان آنها از یاد برد، بلکه باید یاد آنها زنده نگه داریم و روحیات آنها در خود تقویت کنیم.

,

, ,

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه افزود: برخی در تلاش هستند بین افتخارات و ملت جدایی بیندازند که این خیانت است و همه مردم مدیون همین جوانانی هستند کهه حماسه ها را خلق کردند.

,

وی عنوان کرد: عملیا کربلای ۴ برای استان بوشهر افتخار است که دو گردان خط شکن تشکیل شد و بوشهری ها به اهداف پیش بینی شده خود رسیدند، اما خیانت منافقین باعث شد عملیات متوقف شد.

,

زیراهی ابراز کرد: در عملیات کربلای ۴ در کنار شهید سعید ۱۳۷ شهد دیگر خوش درخشیدند که همه از ناو تیپ حضرت امیرالمومنین(ع) بودند.

,

در ادامه این مراسم از تمبر یادواره شهید سعیدی رونمایی و از خانواده این شهید تقدیر شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه