اخبار داغ

سامانه بارشی جدید در راه است

سامانه بارشی جدید در راه است
سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران و برف از امروز تا روز چهارشنبه در ۲۲ استان، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنا بر تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور، امروز برای سواحل دریای خزر بارش باران و برای دانه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی مناطق غرب و شمالغرب و همچنین در  قسمت هایی از استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، لرستان، همدان، خوزستان، نیمه شمالی فارس، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال بوشهر و کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا موقتا از میزان بارش در شمالغرب کاسته شده و گسترش بارش ها محدود به مناطق از جنوب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البرز مرکزی خواهد شد.
,
 
,
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده همچنین در بخش هایی از کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و گاهی وزش باد روی می دهد.
,
 
,
روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی چدید به کشور عمده بارش ها در شمالغرب و غرب و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق برای سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.
,
 
,
طی امروز و فردا بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی رشته کوه البرز به صورت برف خواهد بود و از اواخر امروز تا روز چهارشنبه دریای عمان مواج خواهد بود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه