اخبار داغ

ساخت دیوار جدید با نام تجاری در مرز آمریکا و مکزیک!/ سیستم مهاجرتی متعصبانه در دولت ترامپ

ساخت دیوار جدید با نام تجاری در مرز آمریکا و مکزیک!/ سیستم مهاجرتی متعصبانه در دولت ترامپ
ساخت و ساز یک دیوار مرزی جدید با نام تجاری در تگزاس که قبلا وجود نداشته در امتداد رودخانه "ریو گراند" در شمال آمریکا آغاز شده و اداره گمرک و محافظت مرزی این خبر را تأیید کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ساخت اولین دیوار مرزی با نام تجاری جدید در تگزاس آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ساخت و ساز یک دیوار مرزی جدید در تگزاس که قبلا وجود نداشته در امتداد رودخانه "ریو گراند" در شمال آمریکا آغاز شده و اداره گمرک و محافظت مرزی(CBP)  این خبر را تأیید کرده است.

, تگزاس,

به گفته این آژانس، در حالی که یک دیوار 75 مایلی قبلا تحت نظر دولت ترامپ ساخته شده، تاکنون همه این سازه ها جایگزین سازه های موجود مانند؛ موانع وسایل نقلیه یا حصارهای ویران شده که قبل از تعویض بی اثر بودند، شده اند.

,

, ,

بر اساس گزارش CBP، این دیوار با نام تجاری جدید در جنوب شرقی "مک آلن" در بخش "ریو گراند وَلِی" تگزاس در حال ساخت است که غیرقانونی ترین عبورها از هر بخش مرزی را مسدود می کند. بیش از 325،000 نفر تا آگوست سال جاری در آنجا دستگیر شده اند.

,

سخنگوی CBP گفت: "ریو گراند وَلِی شلوغ ترین بخش ما است، بنابراین به دست آوردن قابلیت جدید این سیستم دیواری در آنجا تأثیرگذار است. هفته گذشته، مأموران به ما گفتند که آنها به این دیوار نیاز دارند. این دیوار 75 مایلی با جایگزینی به جای سازه های ضعیف تر به تشدید امنیت کمک کرده است. افراد قادر نیستند به 18 تا 30 فوتی این دیوار نزدیک شوند."

,

این اعلامیه در راستای تلاش جدید دولت ترامپ به منظور اثبات این است که دیوار مرزی آمریکا و مکزیک در اولویت اول قرار دارد.

,

, ,

منتقدان که طی ماه های اخیر به عقب رانده شده اند، می گویند ساخت و ساز مرزی که توسط دولت مورد حمایت قرار گرفته تنها مختص دیوار جایگزین در مناطقی است که موانع و حصارها وجود دارند.

,

اکنون طرفداران ساخت این دیوار از پیشرفت این پروژه هیجان زده هستند و توجه دارند که گذرگاه های غیرقانونی به طرز چشمگیری کاهش می یابند.

,

"مارک کریکوریان" مدیر اجرایی مرکز مطالعات در زمینه مهاجرت گفت: "آنها به شدت به موانع بیشتری در آنجا احتیاج دارند، زیرا این یکی از اصلی ترین مکان هایی است که مردم از آن عبور می کنند."

,

گمرک و گشت مرزی اعلام کرد که انتظار می رود حدود 100 مایل دیوار در بخش ریو گراند وَلِی ساخته شود.

,

گروه هایی وجود دارند که مخالف ساخت دیوار جدید هستند.

,

, ,

مخالفت برخی از آنها به دلایل محیطی است و نگران این هستند که حیوانات به خاطر این دیوارها قادر به عبور از مرز نباشند و این موانع در صورت وقوع سیل می توانند حیوانات بین ریو گراند و دیوار را به دام بیندازند.

,

برخی دیگر معتقدند که این دیوار از سیستم مهاجرتی متعصبانه پشتیبانی می کند.

,

"یونیدوسوس" یک گروه طرفداری غیرانتفاعی لاتین گفت: "ما با قاطعیت این اقدام رهبری جمهوری خواه مجلس که بیش از 1 میلیارد دلار پول مالیات دهندگان را صرف ساخت بنایی متعصبانه می کند رد می کنیم."

,

اما اداره حفاظت از مرز و دیگران گفتند که ساخت این دیوار برای کنترل آمریکا بر مرزهای خود بسیار مهم است. در سال مالی 2019، بیش از 800،000 نفر هنگام عبور از مرز جنوبی آمریکا به طور غیرقانونی توقیف شده اند.

,

حامیان کنترل سختگیرانه از مرز از اخبار جدید درباره تقویت امنیت مرزها حمایت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه