اخبار داغ

‍دبیرجبهه ایستادگی استان اردبیل:

ائتلاف بزرگ احزاب اصولگرایی در اردبیل/ اختلاف نظری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دیگر وجود ندارد

ائتلاف بزرگ احزاب اصولگرایی در اردبیل/ اختلاف نظری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دیگر وجود ندارد
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: به یاری خداوند متعال و با همت و تلاش تمامی نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی امروز می توان وحدت، و همدلی احزاب اصولگرایی را در سطح استان اردبیل بی نظیر و ستودنی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب کوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اعتلاف بزرگی امروز در جمع احزاب های سیاسی و اصولگرایی و ارزشی و انقلابی در سطح استان شکل گرفته است و این یک اتحاد بزرگ و بی سابقه در استان اردبیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از این اختلافات جزئی که در میان احزاب اصولگرایی ایجاد شده بود اما خوشبختانه با حل و فصل این اختلافات شاهد اتحاد، وحدت، همدلی و انسجام احزاب سیاسی اصولگرایی، انقلابی در سطح استان هستیم و با تمام قوت با اتحادی ستودنی برای انتخاباتی پرشور و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استان قدم برداشته ایم.

,

وی افزود: مردم‌ ما نگران انتخابات پیش رو نباشند، چرا امروز با این وحدتی که ایجاد شده است شاهد یک انتخاباتی بزرگ با افراد و داوطلبان شایسته برای مردم استان اردبیل خواهیم بود.

,

کوهی با بیان اینکه ارزیابی های داوطلبان انتخاباتی از دو روز پیش با حضور پرشور احزاب سیاسی اصولگرایی در محل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، افزود: طی دو جلسه ای که تاکنون ۱۴ نفر از داوطلبان توسط کمیته انتخاباتی احزاب با موفقیت ارزیابی شده اند.

,

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: انسجام وحدت انقلاب با تلاش دلسوزان نظام یک الگوی بارز برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که کمک می کند افراد شایسته برای به کرسی نشاندن مجلس شورای انقلاب اسلامی کمک حال مردم و جامعه آینده کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه