اخبار داغ

قائم مقام جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان:

پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشتم آبان رونمایی می‌شود

پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشتم آبان رونمایی می‌شود
قائم مقام بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: پوستر جشنواره بیست و ششم، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در همدان رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدرضا جوادی،قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه پوستر جشنواره هشتم آبان ماه رونمایی خواهد شد گفت: با توجه به سیاست جشنواره مبنی بر ایجاد عدالت فرهنگی و پوشش مردم مناطق حاشیه شهر در این دوره، پوستر جشنواره ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه در دبستان دخترانه پویندگان دانش واقع در شهرک مدنی رونمایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

جوادی،  با اشاره به دعوت از مدیران دستگاه ها جهت حضور در این مراسم، اظهار کرد: تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشور، هنرمندان و مسئولان استان همدان به آیین رونمایی پوستر جشنواره بیست و ششم دعوت شده اند.

, جوادی، ,

وی، با بیان اینکه دبستان پویندگان دانش ۵۰۰ دانش‌آموز دارد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هدایایی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا خواهد شد.

,

جوادی، از اجرای برنامه‌های متنوع در این آیین توسط هنرمندان و دانش آموزان خبر داد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان نیز همزمان در این مراسم، از دانش آموزان تست سلامت می‌گیرند.
قائم مقام رئیس جشنواره تصریح کرد: حمیدرضا رضایی مجد مجری محبوب کودکان همدانی، اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

,
,

وی، در پایان خاطرنشان کرد: پوستر این دوره از جشنواره توسط شهرام عظیمی، هنرمند همدانی طراحی شده است.

,

لازم به ذکر است بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار “تئاتر، کودک و طبیعت” از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه با دبیری مجید قناد برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه