اخبار داغ

دهیار روستای آغوشک خشکاری جاسک:

مفقودی دو صیاد جاسکی در آبهای دریای عمان/ عملیات جستجو تا یافتن صیادان ادامه دارد

مفقودی دو صیاد جاسکی در آبهای دریای عمان/ عملیات جستجو تا یافتن صیادان ادامه دارد
دهیار روستای آغوشک خشکاری با بیان اینکه از روز گذشته عملیات جست و جوی این دو صیاد آغاز شده است، گفت: با هماهنگی فرمانداری جاسک، نیروهای امداد و نجات، بسیج دریایی و نیروهای ارتش صبح امروز نیز 20 قایق صیادی بومی و هشت فروند شناور نیز به آن منطقه برای یافتن صیادان اعزام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی تیاب،دهیار روستای آغوشک خشکاری جاسک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به مفقودی دو صیاد جاسکی در آب های دریای عمان اظهار کرد: روز شنبه دو صیاد این منطقه به نام های خلیل نظر پور و فیصل رییسی برای به دست آوردن روزی حلال خود راهی 13 مایلی کوه مبارک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دهیار روستای آغوشک خشکاری تصریح کرد: این صیادان که برای صید ماهی یال اسبی از اسکله صیادی خرگوشی سیریک به آب های اطراف کوه مبارک عزیمت کرده بودند بایستی ساعت هشت صبح روز بعد باز می گشتند اما تاکنون اثری از آنها وجود ندارد.

,

تیاب با بیان اینکه از روز گذشته عملیات جست و جوی این دو صیاد آغاز شده است، عنوان کرد: با هماهنگی فرمانداری جاسک، نیروهای امداد و نجات، بسیج دریایی و نیروهای ارتش صبح امروز نیز 20 قایق صیادی بومی و هشت فروند شناور نیز به آن منطقه برای یافتن صیادان اعزام شده است.

,

وی با بیان اینکه عملیات جست و جو تا یافتن صیادان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این دو صیاد با قایق زرد رنگ مدل 85 هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه