اخبار داغ

گلایه نماینده مجلس از هزینه بخشی از اعتبارات جاده بیرجند قاین در سایر مسیرها/ اتمام دوبانده‌سازی تا سال آینده

گلایه نماینده مجلس از هزینه بخشی از اعتبارات جاده بیرجند قاین در سایر مسیرها/ اتمام دوبانده‌سازی تا سال آینده
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلی که وجود داشت این بود که اعتبار محقق‌شده بود اما در جای دیگری هزینه می‌شد که در حال حاضر مشکل برطرف شده و اعتبار برای پروژه خراسان‌جنوبی تخصیص پیدا کرده و بعد از این محور بیرجند- قاین از روند کند کار کردن پیمانکاران در آمده و مشکل برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طول راه‌های خراسان‌جنوبی17 هزار و 82 کیلومتر است که از این میزان 472 کیلومتر راه اصلی چهارخطه، یک هزار و 62 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 982 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 193 کیلومتر راه فرعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , ،, طول راه‌های خراسان‌جنوبی17 هزار و 82 کیلومتر است که از این میزان 472 کیلومتر راه اصلی چهارخطه، یک هزار و 62 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 982 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 193 کیلومتر راه فرعی است.,
 
,
خراسان جنوبی دارای 11 هزار و 370 کیلومتر راه روستایی است که بیش از پنج هزار و 618 کیلومتر آن آسفالت شده است و در مجموع طول کریدورهای شرقی و غربی استان 596 کیلومتر است.
,
 
,
از 10 کریدور اصلی کشور 2 کریدور شمال به جنوب در خراسان جنوبی قرار دارد که مجموع آنها 761 کیلومتر است.
,
 
,
جاده بیرجند - قاین از محورهای مهم استان است و طول این جاده به 102 کیلومتر می‌رسد.
,
 
,
محور بیرجند- قاین یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان خراسان رضوی میزبان تعداد زیادی از وسایل نقلیه است. با توجه به این‌که در ادامه این مسیر، از قاین به سمت مشهد طول قابل توجهی از مسیر دوبانده است می‌طلبد برای پاسخ‌گویی به حجم ترددها در محور بیرجند_ قاین نیز جاده دو بانده شود تا تردد راحت باشد و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر باشیم.
,
 
,
, ,
پروژه دوبانده شدن محور بیرجند- قاین در آستانه 10 سالگی
, پروژه دوبانده شدن محور بیرجند- قاین در آستانه 10 سالگی, پروژه دوبانده شدن محور بیرجند- قاین در آستانه 10 سالگی,
حدود چهار دهه از احداث جاده بیرجند_ قاین می‌گذرد و با توجه به حجم ترددها شاهد تصادفات و تلفات جاده‌ای زیادی در این محور هستیم به گونه‌ای‌که این مسیر با نام جاده مرگ شناخته می‌شود،. مسئولان از سال 1389 به فکر دوبانده‌سازی این محور افتادند تا از آمار تصادفات این محور کاهش یابد اما اکنون بعد از گذشت حدود 10 سال از آغاز این پروژه هنوز 50 کیلومتر از این محور باقی‌مانده و مسئولان کمبود و نبود اعتبار را تنها دلیل به اتمام نرسیدن دوبانده شدن این محور مطرح می‌کنند.
,
 
,
اسفندماه سال گذشته بود که شاهد حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به خراسان‌جنوبی بودیم و وی در این سفر برای اتمام پروژه دوبانده شدن جاده بیرجند_ قاین که 10ساله می‌شود، وعده 200 میلیارد تومان اعتبار داد و گفت: این پروژه در سال آینده به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
مهدی جعفری مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی نیز در خصوص آخرین وضعیت جاده بیرجند - قاین، گفته بود: در مجموع 49 کیلومتر از مسیر دوبانده شده و 50 کیلومتر دیگر برای این‌که محور بیرجند_ قاین به طور کامل تکمیل شود باقی مانده است.
,
 
,
90 میلیارد تومان مطالبات
, 90 میلیارد تومان مطالبات, 90 میلیارد تومان مطالبات,
مهدی نظریان مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال شرق کشور نیز در خصوص جاده بیرجند_ قاین گفته بود: تنها منابع نقدی پروژه حدود 800 میلیون تومان بود که سال گذشته برای تملک زمین به مالکان پرداخت شد.
,
 
,
, ,
وی مطالبات پیمانکاران و مشاوران محور بیرجند- قاین را 90 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: خرداد امسال حدود 32 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی ابلاغ و از محل منابع توازن منطقه‌ای نیز حدود 28 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشت که حدود 9 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
,
, ,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز شهریورماه سال‌جاری در صفحه اینستاگرامی خود از تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار برای جاده بیرجند- قاین در سال‌جاری و وعده 50 میلیارد تومان اعتبار برای سال آینده خبر داد.
,
 
,
وی نوشت: اختصاص پنج میلیارد تومان پس از سفر نوبخت، اختصاص 27.4 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و اختصاص 17.6 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی بوده که برای جاده بیرجند- قاین تخصیص پیدا کرده است.
,
 
,
فلاحتی گفته بود: بر اساس این گزارش جمعا 50 میلیارد تومان امسال تخصیص پیدا کرده و برای سال آینده نیز 50 میلیارد تومان دیگر وعده داده شده است.
,
 
,
, ,
بازدید وزیر راه از محور بیرجند- قاین و وعده‌هایی که داد
, بازدید وزیر راه از محور بیرجند- قاین و وعده‌هایی که داد, بازدید وزیر راه از محور بیرجند- قاین و وعده‌هایی که داد,
همچنین اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شاهد سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به خراسان‌جنوبی و بازدید از پروژه دوبانده شدن جاده بیرجند_ قاین بودیم. در این بازدید پیمانکاران و کارگران از مطالبات خود برای وزیر گفته و خواهان پرداخت مطالبات شدند.
,
 
,
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه احداث باند دوم محور بیرجند- قاین ضمن تأکید بر لزوم تسریع در احداث باند دوم محور بیرجند- قاین به مسئولان مربوطه در شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور دستور داد نسبت به تأمین منابع مالی برای پرداخت مطالبات کارگران اقدام کنند.
,
 
,
وی در این بازدید که اردیبهشت سال‌جاری صورت گرفت افزود: باید در احداث این پروژه تسریع شود و هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
,
 
,
اسلامی گفته بود: برای تأمین مالی پروژه از محلی به غیر از ردیف بودجه دولتی برنامه‌ریزی شده تا پروژه پیش رود. مواردی از جمله وام بانکی، تهاتر و ... پیش‌بینی و اقدامات لازم نیز انجام شده است.
,
 
,
, ,
 
,
پروژه حیاتی وزارت راه و شهرسازی
, پروژه حیاتی وزارت راه و شهرسازی, پروژه حیاتی وزارت راه و شهرسازی,
وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که این پروژه از جمله پروژه‌های حیاتی برای وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این نقطه از نقاط پرترافیک است و باید باند دوم آن احداث شود. کارگران می‌توانند به ادامه همکاری با این پروژه امیدوار باشند.
,
 
,
اسلامی در ادامه به مسئولان مربوطه در شرکت ساخت دستور داده تا منابع مالی لازم برای تکمیل باند دوم محور بیرجند-قاین تأمین شود و بیان کرده بود: اولین اقدام بعد از تأمین مالی، باید پرداخت مطالبات کارگران باشد.
,
 
,
مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این بازدید در جمع خبرنگاران، گفته بود: میزان مطالبات کارگران و پیمانکاران پروژه دو باندسازی جاده بیرجند - قاین 50 میلیارد تومان است که این بدهی پیگیری و پرداخت می‌شود.
,
 
,
وی در خصوص این پروژه افزود: مسیر بیرجند - قاین بخشی از کریدور 1570 کیلومتر شرق (محور مشهد - چابهار) است.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات دوبانده‌سازی این پروژه از سال 1389 آغاز شد و تاکنون 49 کیلومتر آن تکمیل و سه پیمانکار با مجموع 120 میلیارد تومان قرارداد در 51 کیلومتر باقی مانده با پیشرفت 40 درصد مشغول فعالیت هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به شرایط توپوگرافی و کوهستانی بودن منطقه و حجم ترافیک بالای آن سالانه حدود 25 نفر در حوادث رانندگی در این قطعه جان خود را از دست می دهند.
,
 
,
جعفری اظهار کرد: از مشکلات پروژه می‌توان به مطالبات 360 میلیارد ریالی پیمانکاران و ضعیف بودن ردیف اعتباری آن اشاره کرد.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: ردیف اعتباری این پروژه با عنوان بهسازی راه‌های تربت‌حیدریه - گناباد - قاین - بیرجند و فیض‌آباد و بجستان - فردوس - دیهوک به طول 640 کیلومتر است که اکنون در مجموع 10 پیمانکار با حدود 90 میلیارد تومان مطالبات در آن مشغول به فعالیت هستند.
,
 
,
, ,
اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه بیرجند- قاین  1200 میلیارد ریال است
, اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه بیرجند- قاین  1200 میلیارد ریال است, اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه بیرجند- قاین  1200 میلیارد ریال است,
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه بیرجند - قاین را یک هزار و 200 میلیارد ریال (با احتساب مطالبات پیمانکاران) اعلام کرد و گفت: تاکنون 49 کیلومتر از این جاده به بهره برداری رسیده است.
,
 
,
جعفری با بیان این‌که 47 کیلومتر از این پروژه در دست اجرا است ادامه داد: از این میزان 19 کیلومتر آن آماده آسفالت و 28 کیلومتر نیز در حال اجرای زیرسازی است.
,
 
,
, ,
130 میلیارد تومان اعتبار برای محور بیرجند- قاین در نظر گرفته شد
, 130 میلیارد تومان اعتبار برای محور بیرجند- قاین در نظر گرفته شد, 130 میلیارد تومان اعتبار برای محور بیرجند- قاین در نظر گرفته شد,
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز 16 مهرماه در نشست خبری در خصوص اعتبار برای جاده بیرجند_ قاین، گفته بود: در این خصوص مصوب شده 130 میلیارد تومان تأمین اعتبار شود که 50 میلیارد تومان به مرحله قرارداد رسیده و 80 میلیارد تومان دیگر در آینده توسط چند بانک تأمین خواهد شد.
,
 
,
تصادفات و تلفات جانی در این محور
, تصادفات و تلفات جانی در این محور, تصادفات و تلفات جانی در این محور,
علیرضا رضایی رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی با اعلام این‌که 50 درصد تصادفات منجر به فوت به‌دلیل واژگونی بوده است، گفته بود: حدود 17 هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد که 11 هزار کیلومتر آن آسفالته و بیش از 91 درصد متوفیان حوادث رانندگی در استان مربوط به حوادث جاده‌ای هستند.
,
 
,
رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در شش ماه گذشته 64 فقره تصادف در محور  بیرجند – قاین رخ داده، بیان کرد: از مجموع تصادفات فوتی در این محور طی هفت فقره تصادف فوتی 13 نفر جان باختند.
,
 
,
رضایی از وقوع 38 فقره تصادف جرحی با 82 نفر مجروح خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی شش ماه نخست امسال 19 فقره تصادف خسارتی در این محور به‌وقوع پیوسته است.
,
 
,
وی با بیان این‌که 38 درصد حوادث این محور در بهار و تابستان از نوع واژگونی بوده است، مطرح کرد: 50 درصد تصادف محور بیرجند – قاین به‌دلیل بی‌توجهی رانندگان به جلو و 22 درصد ناشی از انحراف به چپ خودرو بوده است.
,
 
,
, ,
انتقاد رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از روند کند دوبانده کردن جاده‌ها
, انتقاد رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از روند کند دوبانده کردن جاده‌ها, انتقاد رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از روند کند دوبانده کردن جاده‌ها,
رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی 30 مهرماه سال‌جاری نیز با انتقاد از روند کند دو بانده کردن جاده‌ها، گفت: بیشترین مشکلات ترافیکی استان در حوزه جاده‌های برون شهری است.
,
 
,
وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان تصادفات در خراسان‌جنوبی، افزود: راه‌های استان دارای 27 نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار کشوری است که متأسفانه تاکنون فقط 9 نقطه آن اصلاح شده و این در حالی است که 49 نقطه دیگر مستعد حادثه نیز شناسایی و برای اصلاح به سازمان‌های ذی‌ربط اعلام شده است.
,
 
,
رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی با اعلام این‌که آمار تصادفات در خراسان جنوبی نگران‌کننده است، بیان کرد: در 5 سال گذشته یک‌هزار و 16 نفر در راه‌های استان کشته و 11 هزار و 470 نفر نیز مجروح شدند.
,
 
,
رضایی با اشاره به جان باختن 177 نفر از ابتدای امسال در راه‌های خراسان‌جنوبی، افزود: از جمله راهکارهای کاهش تعداد جان باختگان در استان انجام اقدامات زیرساختی در بخش مهندسی راه و اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.
,
 
,
وی با انتقاد از روند بسیار کند دو بانده سازی راه‌های خراسان‌جنوبی، گفت: داشتن جاده ایمن لازمه رانندگی ایمن مردم است و اگر در روند دو بانده کردن جاده‌ها تسریع نشود در آینده شاهد افزایش بیشتر تصادفات خواهیم بود چراکه با ابزار جریمه به تنهایی نمی‌توان تصادفات را کنترل کرد.
,
 
,
, ,

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز طی سفری که اسفند سال گذشته به خراسان جنوبی داشت برای اتمام محور بیرجند- قاین قول اعتبار 200 میلیارد تومانی داد.

 

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص بحث اعتبارات محور بیرجند- قاین، اظهار کرد: در سفر اخیر خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی که 15 مهرماه به قاین انجام شد، مشخص شد اعتباراتی که ما از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی سفری که اسفند سال گذشته به خراسان‌جنوبی داشت، برای محور بیرجند- قاین درخواست کردیم و وی دستور آن را داده و تزریق شده، برای کل محور یعنی مسیر 270 کیلومتری تا تربت‌حیدریه بوده و در حال هزینه‌شدن است.

 

وی افزود: سوال ما این بود چرا با این همه اعتباری که سازمان برنامه و بودجه تزریق کرده و اعتبارات می‌آید پروژه بیرجند- قاین به اتمام نرسیده است؟ و در این سفر مشخص شد اعتباری که آقای نوبخت دستور داده مربوط به کل مسیر بوده و هزینه می‌شود.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی‌که خواسته ما تخصیص اعتبار برای استان خراسان جنوبی و محور بیرجند- قاین بوده و وقتی که مسئولان استان پیگیری می‌کنند باید اعتبار برای همین محور تخصیص پیدا کند و این مسیر که حدود 100 کیلومتر است زودتر به بهره‌برداری برسد.

 

فلاحتی با بیان این‌که خواستار تخصیص اعتبار سهم خراسان‌جنوبی از اعتبار قول داده شده از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه شدیم عنوان کرد: طی گزارشی که اخیرا من از استاندار خراسان‌جنوبی گرفته‌ام گفته شد مبلغی که برای تکمیل قسمتی از مسیر که برای امسال در نظر گرفته شده تخصیص پیدا کرده و دستور تزریق را نیز سازمان برنامه و بودجه داده است.

 

وی اظهار کرد: با این روند امیدوار هستیم بیشترِ مسیر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و قسمت دیگر محور که باقی خواهد ماند با اعتباراتی که سال آینده تخصیص پیدا خواهد کرد انجام خواهد شد.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده نقاط حادثه‌خیز و مسائلی که در این محور پیگیر رفع آن بودیم ان‌شاءالله در بودجه سال‌جاری رفع خواهد شد.

 

فلاحتی گفت: مشکلی که وجود داشت این بود که اعتبار محقق‌شده شده بود اما در جای دیگری هزینه می‌شد که در حال حاضر مشکل برطرف شده و اعتبار برای پروژه خراسان‌جنوبی تخصیص پیدا کرده و بعد از این محور بیرجند- قاین از روند کند کار کردن پیمانکاران در آمده و مشکل برطرف خواهد شد.

 

وی بیان کرد: انتظاری که از سازمان برنامه و بودجه داریم این است که وقتی نمایندگان و مسئولان خراسان‌جنوبی پیگیر مطالبه مردم استان هستیم تخصیص به طور ویژه برای خراسان‌جنوبی باشد. این‌که پیمانکاران در چند استان مشترک هستند و اعتبار به پیمانکار داده می‌شود حق و منافع مردم شهرستان‌های بیرجند و قاین در خراسان جنوبی تضییع می‌شود. ان‌شاءالله با توجه به حساسیت و پیگیری‌هایی که وجود دارد پول مستقیم به پروژه خراسان‌جنوبی تزریق و رفع مشکل از این مسیر انجام شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که اخیرا از محور بیرجند- قاین داشتم در محور گردنه خونیک آغاز به کار خوبی را شاهد بودم و حدود سه نقطه حادثه‌خیز در نزدیک آرین‌شهر و بعد از آن مشغول بکار بودند. امیدواریم با تزریق اعتبارات این پروژه جان بگیرد و هرچه زودتر طبق زمانی که دولت اعلام کرده به بهره‌برداری برسد.

 

,

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز طی سفری که اسفند سال گذشته به خراسان جنوبی داشت برای اتمام محور بیرجند- قاین قول اعتبار 200 میلیارد تومانی داد.

,

 

,

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص بحث اعتبارات محور بیرجند- قاین، اظهار کرد: در سفر اخیر خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی که 15 مهرماه به قاین انجام شد، مشخص شد اعتباراتی که ما از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی سفری که اسفند سال گذشته به خراسان‌جنوبی داشت، برای محور بیرجند- قاین درخواست کردیم و وی دستور آن را داده و تزریق شده، برای کل محور یعنی مسیر 270 کیلومتری تا تربت‌حیدریه بوده و در حال هزینه‌شدن است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: سوال ما این بود چرا با این همه اعتباری که سازمان برنامه و بودجه تزریق کرده و اعتبارات می‌آید پروژه بیرجند- قاین به اتمام نرسیده است؟ و در این سفر مشخص شد اعتباری که آقای نوبخت دستور داده مربوط به کل مسیر بوده و هزینه می‌شود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی‌که خواسته ما تخصیص اعتبار برای استان خراسان جنوبی و محور بیرجند- قاین بوده و وقتی که مسئولان استان پیگیری می‌کنند باید اعتبار برای همین محور تخصیص پیدا کند و این مسیر که حدود 100 کیلومتر است زودتر به بهره‌برداری برسد.

,

 

,

فلاحتی با بیان این‌که خواستار تخصیص اعتبار سهم خراسان‌جنوبی از اعتبار قول داده شده از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه شدیم عنوان کرد: طی گزارشی که اخیرا من از استاندار خراسان‌جنوبی گرفته‌ام گفته شد مبلغی که برای تکمیل قسمتی از مسیر که برای امسال در نظر گرفته شده تخصیص پیدا کرده و دستور تزریق را نیز سازمان برنامه و بودجه داده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: با این روند امیدوار هستیم بیشترِ مسیر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و قسمت دیگر محور که باقی خواهد ماند با اعتباراتی که سال آینده تخصیص پیدا خواهد کرد انجام خواهد شد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده نقاط حادثه‌خیز و مسائلی که در این محور پیگیر رفع آن بودیم ان‌شاءالله در بودجه سال‌جاری رفع خواهد شد.

,

 

,

فلاحتی گفت: مشکلی که وجود داشت این بود که اعتبار محقق‌شده شده بود اما در جای دیگری هزینه می‌شد که در حال حاضر مشکل برطرف شده و اعتبار برای پروژه خراسان‌جنوبی تخصیص پیدا کرده و بعد از این محور بیرجند- قاین از روند کند کار کردن پیمانکاران در آمده و مشکل برطرف خواهد شد.

,

 

,

وی بیان کرد: انتظاری که از سازمان برنامه و بودجه داریم این است که وقتی نمایندگان و مسئولان خراسان‌جنوبی پیگیر مطالبه مردم استان هستیم تخصیص به طور ویژه برای خراسان‌جنوبی باشد. این‌که پیمانکاران در چند استان مشترک هستند و اعتبار به پیمانکار داده می‌شود حق و منافع مردم شهرستان‌های بیرجند و قاین در خراسان جنوبی تضییع می‌شود. ان‌شاءالله با توجه به حساسیت و پیگیری‌هایی که وجود دارد پول مستقیم به پروژه خراسان‌جنوبی تزریق و رفع مشکل از این مسیر انجام شود.

,

, ,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که اخیرا از محور بیرجند- قاین داشتم در محور گردنه خونیک آغاز به کار خوبی را شاهد بودم و حدود سه نقطه حادثه‌خیز در نزدیک آرین‌شهر و بعد از آن مشغول بکار بودند. امیدواریم با تزریق اعتبارات این پروژه جان بگیرد و هرچه زودتر طبق زمانی که دولت اعلام کرده به بهره‌برداری برسد.

,

 

,
بنابراین گزارش؛ اکنون در این شرایطی که روزانه شاهد تصادفات زیادی در جاده‌های استان و از دست دادن جان عزیزانی در مسیرها به ویژه جاده بیرجند_ قاین هستیم لازم است هر چه سریع‌تر اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مسیر باقی‌مانده تخصیص و پروژه‌ای که در آستانه 10 سالگی است به اتمام برسد چراکه طی این سال‌ها خانواده‌های زیادی در این مسیر داغ‌دار شدند و مسافران زیادی به مقصد نرسیدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه