اخبار داغ

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

پرداخت نقدی بهای تملک اراضی کشاورزان/ چهارخطه شهرکرد به لردگان به‌زودی تکمیل می‌شود

پرداخت نقدی بهای تملک اراضی کشاورزان/ چهارخطه شهرکرد به لردگان به‌زودی تکمیل می‌شود
نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از پرداخت نقدی بهای تملک اراضی کشاورزان و تکمیل چهارخطه شهرکرد بروجن لردگان در آینده ای نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: با موافقت دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 50 میلیارد ریال به منظور پرداخت بهای تملک اراضی کشاورزان در حاشیه جاده بروجن شهرکرد اختصاص پبدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با بیان اینکه هم اکنون مبلغ تخصیص یافته در اختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور می باشد، افزود: بهای تملک 66 هزارمترمربع از اراضی با نظر کارشناسی و به صورت نقدی به کشاورزان پرداخت می شود.

,

خدیجه ربیعی فرادنبه با بیان اینکه تا حق و حقوق کشاورزان به صورت کامل پرداخت نشود جاده ای بازگشایی نخواهد شد، اضافه کرد: به موازات بررسی های کارشناسی و پرداخت مطالبات کشاورزان، عملیات اجرایی نیز با قوت توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

,

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همکاری کشاورزان شهرهای فرادنبه و سفیددشت در اجرای پروژه های جاده ای، اضافه کرد: 6 کیلومتر چهارخطه باقیمانده در مسیر بروجن شهرکرد به زودی تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

,

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل محورهای چهارخطه در شهرستان بروجن، کمتر شاهد حوادث و تصادفات جاده ای خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه