اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با دانا:

اگر فیلم «خانه پدری» تاییده اصلاحیه ندارد باید با عوامل اکران آن برخورد شود/ همه ما مطیع قانون هستیم

اگر فیلم «خانه پدری» تاییده اصلاحیه ندارد باید با عوامل اکران آن برخورد شود/ همه ما مطیع قانون هستیم
غلامرضا کاتب درباره علت توقیف اکران فیلم جنجالی «خانه پدری» گفت: اگر واقعا این فیلم تاییدیه اصلاحیه ندارد و خلاف قانون عمل کرده است باید با عوامل اکران کننده که بدون اعمال اصلاحیه آن را اکران کرده اند، برخورد شود.
[

«غلامرضا کاتب»، نماینده مردم گرمسار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص توقیف فیلم خانه پدری و عدم اعمال اصلاحیه های در نظر گرفته شده برای این فیلم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اعلام این موضوع که در جریان جزئیات این موضوع نیست، گفت: همه ما مطیع قانون هستیم، اگر قانون گفته است با چنین عملی باید برخورد شود پس حتما باید این اتفاق بیافتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کاتب اظهار داشت: اگر واقعا این فیلم تاییدیه اصلاحیه ندارد و خلاف قانون عمل کرده است باید با عوامل اکران کننده که بدون اعمال اصلاحیه آن را اکران کرده اند، برخورد شود.
,
 
,
در اطلاعیه دادسرای تهران درباره توقیف این فیلم آمده است: « علیرغم این‌که مقرر شده بود فیلم «خانه پدری» مورد اصلاح و بازسازی قرار گیرد ولی در این خصوص اقدام اصلاحی انجام نگرفته است. حسب دستور دادستانی علاوه بر جلوگیری از پخش فیلم مذکور، کلیه مرتکبین و مقصرین نیز تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند.» 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه