اخبار داغ

جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقه آشپزی «غذای سالم» در پیشوا برگزار شد+تصاویر

جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقه آشپزی «غذای سالم» در پیشوا برگزار شد+تصاویر
جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقه آشپزی غذای سالم در سالن ورزشی هلال احمر شهرستان پیشوا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقه آشپزی غذای سالم به همت شبکه بهداشت و درمان با همکاری ادارات ورزش وجوانان، بهزیستی و جهاد کشاورزی در سالن ورزشی هلال احمر پیشوا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری ندای پیشوا,

دکتر امینی معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر کودکان و خانواده ها با رابطه تغذیه و ورزش و انواع غذاهای سالم و رعایت رژم غذایی متناسب با شرایط سنی آنها بود.

,

, , ,

امینی با بیان اینکه ۳۰ نفر از بانوان پیشوایی دراین مسابقه شرکت کردند، اظهار داشت: این بانوان در بخش تغذیه سالم  در مسابقه آشپزی غذای سالم با استفاده از تخم مرغ و انواع ماهی و آبزیان شرکت کرده و غذاهای آنها از نظر کیفیت و کمیت روغن و نمک بررسی شد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان پیشوا با اشاره به شعار “یک عمر سلامت با خودمراقبتی” گفت: بهترین راه تامین سلامت جسم و روح انسان، تغذیه مناسب به همراه ورزش صحیح است.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا عنوان کرد: تغذیه در حفظ سلامتی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد نقش موثری دارد و توجه به ارزش غذایی میان وعده ها و غنی سازی آنها از جمله رویکردهای مهم علم و صنعت است.

,

وی افزود: متاسفانه عادات بد و غلط غذایی و عدم تحرک و ورزش، بیماریهایی همچون قند خون، فشار خون و چربی خون را در جامعه افزایش داده استت و ورزش و تحرک کافی نیز سلامت جسم و روح را در پی دارد و نباید از آن غافل شد.

,

IMG_0268

, IMG_0268, IMG_0268,

برگزاری مسابقات ورزشی

,

اداره ورزش وجوانان و بهزیستی پیشوا به مناسبت هفته ملی کودک حرکات نمایشی پارکور ، دوچرخه سواری تریال ، پیاده روی گروهی کودکان، مسابقه دو در دو رده سنی و ۲ گروه دختر و پسر و از همه جالبتر مسابقه مهیج و شیرین چهاردست وپای سرعت نوزادان را در این مراسم برگزار نمودند که از استقبال و شور و شوق بسیار ویژه ای روبرو شد.

,

بر پایه این خبر؛ در بخشی دیگر در مسابقه آشپزی غذای سالم که با شرکت ۳۰ نفر از بانوان و داوری سه داور متشکل از پزشک و کارشناس تغذیه داوری همراه بود شرکت کنندگان هنر و سلیقه خود را در معرض دید عموم قرار دادند که در پایان به سه نفر از برترین ها جوایزی اهداء شد.

,

در مسابقه شاد و زیبا چهاردست و پای سرعت کودکان خودشان را که چهاردست و پا راه می روند با هم مسابقه دادند و نکته جالبی که در رقابت نوزادان چشم نوازی می کرد، تحریک نوزادان به جلو آمدن در مسیر چهار و پنج متری مسابقه بود که با انواع و اقسام وسایل، از تلفن همراه گرفته تا عروسک های اسباب بازی، بادکنک، دوربین عکاسی، جاسوئیچی و… صورت می گرفت.

,

اجرای موسیقی شاد و مفرح توسط گروه عمو رامین، برپایی غرفه های نقاشی، رنگ آمیزی، مشاوره خانواده، تست قند، کلبه سلامت سالمند، امداد و نجات، غذای سالم و … از جمله برنامه هایی بود که توسط شبکه بهداشت و درمان، ورزش وجوانان، بهزیستی، هلال احمر و جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده بود.

,

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می کنید:

,

IMG_0166 IMG_0169 IMG_0190 IMG_0204 IMG_0210 IMG_0237 IMG_0243 IMG_0260 IMG_0268 IMG_0276

, , , IMG_0166, IMG_0166, IMG_0169, IMG_0169, IMG_0190, IMG_0190, IMG_0204, IMG_0204, IMG_0210, IMG_0210, IMG_0237, IMG_0237, IMG_0243, IMG_0243, IMG_0260, IMG_0260, IMG_0268, IMG_0268, IMG_0276, IMG_0276,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه