اخبار داغ

بخشدارآبدان مطرح کرد:

ضرورت تقویت تعامل بانک کشاورزی با کشاورزان

ضرورت تقویت تعامل بانک کشاورزی با کشاورزان
بخشدارآبدان گفت: بانک کشاورزی با گسترش فعالیت های حمایتی خود این باور را در جامعه کشاورزی نهادینه کند که بانک کشاورزی پشتیبان اصلی آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس: بخشدار آبدان در دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، حمایت از تولید و تجارت موجب امید بخشی و عبور از التهابات اقتصادی خواهد شد و در این راستا ضروری است همه نهادهای اقتصادی از جمله بانک کشاورزی تمام تلاش خود را برای توسعه بخش کشاورزی و حمایت از رونق تولید در این بخش به کار ببندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابوالحسن گنخکی با تاکید بر پیشرو بودن بانک کشاورزی در زمینه اجرای مصوبات حمایتی دولت افزود: شایسته است بانک کشاورزی با گسترش فعالیت های حمایتی خود این باور را در جامعه کشاورزی نهادینه کند که بانک کشاورزی پشتیبان اصلی آنان است.

,

در این جلسه، مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: افتخار داریم به عنوان یکی از بانک های بزرگ کشور در اجرای اولویت های تعیین شده و توسعه بخش کشاورزی و تامین منابع مالی مورد نیاز این بخش به عنوان رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی تلاش می کنیم.

,

مجید یوسفی ادامه داد: برای تسهیل شرایط پشتیبانی بانک کشاورزی از فعالیت های کشاورزان و تامین منابع برای توسعه بخش کشاورزی تعامل بیشتر و دوسویه کشاورزان با بانک کشاورزی ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه