اخبار داغ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

۱۱ تن انواع مواد مخدر طی ۷ ماه در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شد

۱۱ تن انواع مواد مخدر طی ۷ ماه در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط ۱۱ تن انواع مواد مخدر طی ۷ ماه در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مسعود خرم نیا در گفت و گو با با کانی پرس، از کشف و ضبط بیش از ۱۱ تن انواع ماده مخدر در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: طی ۷ ماه گذشته با تلاش شبانه روزی پلیس و همچنین همکاری مردم ۱۱ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

وی، افزود: قاچاقچیان مواد مخدر سعی داشتند از راه استان آذربایجان غربی بخشی از این مواد کشف شده را به کشورهای دیگر البته عمدتا اروپایی انتقال دهند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پش از خروج از کشور شناسایی و بازداشت شدند.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، عنوان کرد: هم اکنون اعضاء این باندها برای رسیدگی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار دارند و نتایج آن نیز به استحضار مردم عزیز استان خواهد رسید

,

وی، ادامه داد: ما در ۷ ماه سال جاری شاهد افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح آذربایجان غربی از باندهای محلی، باند های کشوری توزیع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بودیم.

,

خرم نیا، با اشاره به کشفیات سرقت ها در سطح استان آذربایجان غربی، گفت: شرایط حاکم بر جامعه و تورم موجود در اقتصاد کشور در دو سال گذشته تاثیر مستقیمی بر افزایش سرقت ها در سطح استان و حتی کشور دارد.

,

وی، افزود: بسیاری از سرقت های خرد در سطح استان توسط معتادین به مواد مخدر انجام می شود که پلیس از ابتدای سال با تشکیل قرار گاه های سرقت در مرکز استان و تعدای از شهرستاها که آمار افزایش سرقت داستند توانستیم وقوع سرقت ها را به مرز ۱۶ درصد برسانیم.

,

خرم نیا، بیان داشت: ما در چند ماه گذشته و به دنبال تشکیل قرار گاه های سرقت در ابتدای سال جاری شاهد افزایش ۹۲ درصدی کشف سرقت ها نسبت به سال گذشته بودیم و هم اکنون این آمار به ۱۶ درصد رسیده است که امید است بتوانیم تا پایان سال شاهد روند کاهشی آن باشیم.

,

وی، در بخش دیگر با اشاره به اقدامات انجام شد در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بوکان، عنوان کرد: عملکرد شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بوکان باید به عنوان الگو سرلوحه شهرهای دیگر قرار گیرد.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار شایسته و سازنده ای در حوزه مبارزه با مواد مخر در سطح شهرشتان بوکان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه