اخبار داغ

۱۳ آبان نماد بصیرت دانش آموزان است

۱۳ آبان نماد بصیرت دانش آموزان است
نواده شهید رئیسعلی دلواری گفت: این روز نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران است و بار دیگر با شعارهای استکبارستیزانه خود انزجار خود از استکبار جهانی اعلام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حیدر شاکر از نوادگان شهید رئیسعلی دلواری با اشاره به ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان در حافظه تاریخی مردم مسلمان ایران پاک نخواهد شد و ملت ایران جنایات سبوعانه حکومت قدار و در منش آمریکا هیچگاه کمرنگ نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نوه شهید رئیسعلی دلواری خاطر نشان کرد: ایرانیان پاک سرشت دهها سال تحت سلطه آمریکا و ایادی داخلی او مورد ظلم و آزار قرار گرفتند و سرانجام با ایثار گریها جوانان پرشور و انقلابی خود و رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) توانستند بر این امپر یالیسم جهانی فائق آیند.

,

وی گفت: این رویداد نشان دهنده عمق نفرت و انزجار مردم از استکبار جهانی بود که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا فریاد آزادی و عدالت خواهی خود را به گوش جهانیان رساندند و یکی از خاطره انگیزترین و شکوهمندترین حماسه های قرن آفریده شد.

,

وی با بیان این موضوع که این روز متعلق به همه مردم ایران است، افزود: دانشجویان و دانش آموزان دلواری از خون و دیار شهید رئیسعلی دلواری این مرز و بوم هنوز پیرو خط امام و رهبری هستند و خواهند بود و یاد دانش آموزان و مناسبت هایی مانند ۱۳ آبان گرامی می دارند.

,

نوه شهید رئیسعلی دلواری با گرامی داشت یاد و نام شهدای ۱۳ آبان، تأکید کرد: این روز نماد بصیرت و آگاهی ملت ایران است و بار دیگر با شعارهای استکبارستیزانه خود انزجار خود از استکبار جهانی اعلام می کنند.

,

این راوی موزه شهید رئیسعلی دلواری بیان کرد: ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی نشان از عظمت، بزرگی و تاریخ سازی ملت قهرمان و دلاور ایران دارد.

,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه