اخبار داغ

آیا از این مدیران می‌شود انتظار کارهای بزرگ داشت؟

10 خلف وعده مسئولان در خصوص یک پروژه معمولی/ اوضاع راه‌آهن سمنان کِی بسامان می‌شود؟+فیلم

10 خلف وعده مسئولان در خصوص یک پروژه معمولی/ اوضاع راه‌آهن سمنان کِی بسامان می‌شود؟+فیلم
چگونه می‌توان از مسئولانی که در به ثمر رساندن یک پروژه معمولی تا این اندازه ناکارآمد جلوه می‌کنند، انتظار داشت که دست به انجام پروژه‌های بزرگ بزنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اگر بگوییم مردم سمنان «سال‌هاست» که در انتظارند تا اوضاع ایستگاه راه‌آهن بسامان شود، پربیراه نگفته‌ایم. یکی از دورترین اظهارنظرها درباره پله‌برقی راه‌آهن متعلق به مدیرعامل سابق راه‌آهن و معاون وزیر است که در اردیبهشت سال 95، در سفری به سمنان اعلام کرد که 5 ایستگاه راه‌آهن مابین تهران و مشهد تا پایان سال به پله‌برقی مجهز می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در بهمن‌ماه سال 1396 نیز سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان گفت پروژه ایجاد پله‌برقی برای زیرگذر راه‌آهن سمنان تا پایان سال نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اما به طور ویژه در نیمه سال گذشته، حجم مطالبات مطرح‌ شده در فضای مجازی در این خصوص افزون‌تر شد. مطالبه، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ مردم می‌خواستند پله‌ برقی راه‌آهن هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

این مطالبات فزاینده سرانجام زادخور، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق(1) را بر آن داشت که در 16 دی‌ماه سال گذشته در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کند که پیمانکار پیشین خلع‌ید شده و پیمانکار جدید از یک‌ماه قبل، یعنی در آذرماه سال 97، کار خود را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان اسفند 97 به بهره‌برداری برسد.

زادخور دو هفته بعد یعنی در 30 دی‌ماه، در گفتگو با خبرنگار مرآت نیز این وعده را مطرح کرد و گفت پیمانکار جدید از «نیمه آذرماه 97» کار خود را آغاز کرده و امیدواریم پله‌برقی راه‌آهن برای نوروز 98 آماده بهره‌برداری شود.

در 24 بهمن‌ماه 97، زادخور با حضور در دفتر نماینده سمنان، در حالی که پیش‌تر اعلام کرده بود پیمانکار کار خود را از نیمه آذرماه آغاز کرده، اعلام کرد که پیمانکار جدید کار خود را از 27 آذرماه آغاز کرده و قراردادش 6 ماهه است. وی گفت این پروژه تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته و «قطعا» برای مسافرت‌های تابستانی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ یعنی به فاصله کم‌تر از دو ماه، وعده بهره‌برداری از پله‌برقی در نوروز کان‌لم‌یکن تلقی شد!

کم‌تر از دو هفته بعد، در آغازین‌روز کاری سال 98، یعنی در پنجم فروردین‌ماه، بابایی‌نیا، معاون فنی راه‌آهن شمال‌شرق(1) و مدیر پایانه مسافری راه‌آهن سمنان اعلام کرد که عملیات احداث پله‌برقی و زیرگذر راه‌آهن در تابستان امسال به فرجام خواهد رسید.

دو هفته بعد، در بیستم فروردین‌ماه، احمد همتی نماینده سمنان، معطلی مردم سمنان برای اجرای پروژه راه‌اندازی زیرگذر را 5 سال عنوان کرد! در بیست و هشتم فروردین، شماری از مخاطبان طی تماس با شبکه اطلاع‌رسانی مرآت از اوضاع نابسامان ایستگاه راه‌آهن ابراز گلایه کردند. آن‌ها می‌گفتند نبود پله‌برقی زائران و مسافران، به ویژه افراد مسن را به دردسر می‌اندازد؛ ضمن آن که راه‌آهن مرکز استان نباید از ابتدایی‌ترین امکانات بی‌بهره باشد.

یک‌روز بعد، روزنامه بیان مردم، وابسته به نماینده سمنان، در خبری به نقل از زادخور اعلام کرد که پله‌برقی زیرگذر ایستگاه سمنان تا تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

پنج‌شنبه، سی‌ام خرداد فرارسید و در حالی که زادخور قرارداد پیمانکار را 6 ماهه عنوان کرده بود، خبری از افتتاح(!) پله‌برقی راه‌آهن نبود. وی در این روز گفته بود پله‌برقی ایستگاه راه‌آهن «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد.

عصر همان روز، احمد همتی، نماینده سمنان نیز اعلام کرد که پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد. در خبر دیگری که در همین روز از نماینده سمنان نقل شده بود، آمده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده سازه زیرگذر تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود و پله‌برقی هم خریداری شده که تا «چند ماه آینده» به بهره‌برداری می‌رسد.

همتی بازدیدی نیز از مجموعه راه‌آهن سمنان ترتیب داد و در جریان این بازدید، زادخور که چند ساعت قبل اعلام کرده بود، پله‌برقی به زودی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد که ظرف 3 ماه آینده پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد!

تیرماه هم به فرجام رسید اما چنان‌‌که احمد همتی به مردم اعلام کرده بود، پله‌برقی آماده افتتاح نشد! در یازدهم مردادماه، بار دیگر برخی از مردم در فضای مجازی یادآوری کردند که نیمی از تابستان گذشته است و مسئولان پیش‌تر گفته بودند که پله‌برقی در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد!

در 21 شهریورماه، خراسانیان عضو شورای شهر سمنان در کانال اطلاع‌رسانی خود، اعلام کرد که بازدید اعضای شورای شهر از راه‌آهن، قول آبان‌ماه برای افتتاح پله‌برقی مطرح شده و امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند.

اما فیلمی که در ادامه می‌بینید، وضعیت کنونی راه‌آهن سمنان را نشان می‌دهد. سه پرسش در این میان ضروری است. نخست آن که آیا وضعیت کنونی راه‌آهن زیبنده مرکز استان است؟ 10 بار خلف وعده در خصوص یک پروژه معمولی چقدر توجیه‌پذیر است؟ و سوم؛ چگونه می‌توان از مسئولانی که در به ثمر رساندن یک پروژه معمولی تا این اندازه ناکارآمد جلوه می‌کنند، انتظار داشت که دست به انجام پروژه‌های بزرگ بزنند؟

در پایان بار دیگر شما را به تماشای فیلمی که جدیدترین وضعیت راه‌آهن را نشان می‌دهد، دعوت می‌کنیم.

,

در بهمن‌ماه سال 1396 نیز سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان گفت پروژه ایجاد پله‌برقی برای زیرگذر راه‌آهن سمنان تا پایان سال نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اما به طور ویژه در نیمه سال گذشته، حجم مطالبات مطرح‌ شده در فضای مجازی در این خصوص افزون‌تر شد. مطالبه، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ مردم می‌خواستند پله‌ برقی راه‌آهن هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

این مطالبات فزاینده سرانجام زادخور، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق(1) را بر آن داشت که در 16 دی‌ماه سال گذشته در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کند که پیمانکار پیشین خلع‌ید شده و پیمانکار جدید از یک‌ماه قبل، یعنی در آذرماه سال 97، کار خود را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان اسفند 97 به بهره‌برداری برسد.

زادخور دو هفته بعد یعنی در 30 دی‌ماه، در گفتگو با خبرنگار مرآت نیز این وعده را مطرح کرد و گفت پیمانکار جدید از «نیمه آذرماه 97» کار خود را آغاز کرده و امیدواریم پله‌برقی راه‌آهن برای نوروز 98 آماده بهره‌برداری شود.

در 24 بهمن‌ماه 97، زادخور با حضور در دفتر نماینده سمنان، در حالی که پیش‌تر اعلام کرده بود پیمانکار کار خود را از نیمه آذرماه آغاز کرده، اعلام کرد که پیمانکار جدید کار خود را از 27 آذرماه آغاز کرده و قراردادش 6 ماهه است. وی گفت این پروژه تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته و «قطعا» برای مسافرت‌های تابستانی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ یعنی به فاصله کم‌تر از دو ماه، وعده بهره‌برداری از پله‌برقی در نوروز کان‌لم‌یکن تلقی شد!

کم‌تر از دو هفته بعد، در آغازین‌روز کاری سال 98، یعنی در پنجم فروردین‌ماه، بابایی‌نیا، معاون فنی راه‌آهن شمال‌شرق(1) و مدیر پایانه مسافری راه‌آهن سمنان اعلام کرد که عملیات احداث پله‌برقی و زیرگذر راه‌آهن در تابستان امسال به فرجام خواهد رسید.

دو هفته بعد، در بیستم فروردین‌ماه، احمد همتی نماینده سمنان، معطلی مردم سمنان برای اجرای پروژه راه‌اندازی زیرگذر را 5 سال عنوان کرد! در بیست و هشتم فروردین، شماری از مخاطبان طی تماس با شبکه اطلاع‌رسانی مرآت از اوضاع نابسامان ایستگاه راه‌آهن ابراز گلایه کردند. آن‌ها می‌گفتند نبود پله‌برقی زائران و مسافران، به ویژه افراد مسن را به دردسر می‌اندازد؛ ضمن آن که راه‌آهن مرکز استان نباید از ابتدایی‌ترین امکانات بی‌بهره باشد.

یک‌روز بعد، روزنامه بیان مردم، وابسته به نماینده سمنان، در خبری به نقل از زادخور اعلام کرد که پله‌برقی زیرگذر ایستگاه سمنان تا تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

پنج‌شنبه، سی‌ام خرداد فرارسید و در حالی که زادخور قرارداد پیمانکار را 6 ماهه عنوان کرده بود، خبری از افتتاح(!) پله‌برقی راه‌آهن نبود. وی در این روز گفته بود پله‌برقی ایستگاه راه‌آهن «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد.

عصر همان روز، احمد همتی، نماینده سمنان نیز اعلام کرد که پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد. در خبر دیگری که در همین روز از نماینده سمنان نقل شده بود، آمده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده سازه زیرگذر تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود و پله‌برقی هم خریداری شده که تا «چند ماه آینده» به بهره‌برداری می‌رسد.

همتی بازدیدی نیز از مجموعه راه‌آهن سمنان ترتیب داد و در جریان این بازدید، زادخور که چند ساعت قبل اعلام کرده بود، پله‌برقی به زودی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد که ظرف 3 ماه آینده پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد!

تیرماه هم به فرجام رسید اما چنان‌‌که احمد همتی به مردم اعلام کرده بود، پله‌برقی آماده افتتاح نشد! در یازدهم مردادماه، بار دیگر برخی از مردم در فضای مجازی یادآوری کردند که نیمی از تابستان گذشته است و مسئولان پیش‌تر گفته بودند که پله‌برقی در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد!

در 21 شهریورماه، خراسانیان عضو شورای شهر سمنان در کانال اطلاع‌رسانی خود، اعلام کرد که بازدید اعضای شورای شهر از راه‌آهن، قول آبان‌ماه برای افتتاح پله‌برقی مطرح شده و امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند.

اما فیلمی که در ادامه می‌بینید، وضعیت کنونی راه‌آهن سمنان را نشان می‌دهد. سه پرسش در این میان ضروری است. نخست آن که آیا وضعیت کنونی راه‌آهن زیبنده مرکز استان است؟ 10 بار خلف وعده در خصوص یک پروژه معمولی چقدر توجیه‌پذیر است؟ و سوم؛ چگونه می‌توان از مسئولانی که در به ثمر رساندن یک پروژه معمولی تا این اندازه ناکارآمد جلوه می‌کنند، انتظار داشت که دست به انجام پروژه‌های بزرگ بزنند؟

در پایان بار دیگر شما را به تماشای فیلمی که جدیدترین وضعیت راه‌آهن را نشان می‌دهد، دعوت می‌کنیم.

,

در بهمن‌ماه سال 1396 نیز سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان گفت پروژه ایجاد پله‌برقی برای زیرگذر راه‌آهن سمنان تا پایان سال نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اما به طور ویژه در نیمه سال گذشته، حجم مطالبات مطرح‌ شده در فضای مجازی در این خصوص افزون‌تر شد. مطالبه، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ مردم می‌خواستند پله‌ برقی راه‌آهن هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

این مطالبات فزاینده سرانجام زادخور، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق(1) را بر آن داشت که در 16 دی‌ماه سال گذشته در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کند که پیمانکار پیشین خلع‌ید شده و پیمانکار جدید از یک‌ماه قبل، یعنی در آذرماه سال 97، کار خود را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان اسفند 97 به بهره‌برداری برسد.

زادخور دو هفته بعد یعنی در 30 دی‌ماه، در گفتگو با خبرنگار مرآت نیز این وعده را مطرح کرد و گفت پیمانکار جدید از «نیمه آذرماه 97» کار خود را آغاز کرده و امیدواریم پله‌برقی راه‌آهن برای نوروز 98 آماده بهره‌برداری شود.

در 24 بهمن‌ماه 97، زادخور با حضور در دفتر نماینده سمنان، در حالی که پیش‌تر اعلام کرده بود پیمانکار کار خود را از نیمه آذرماه آغاز کرده، اعلام کرد که پیمانکار جدید کار خود را از 27 آذرماه آغاز کرده و قراردادش 6 ماهه است. وی گفت این پروژه تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته و «قطعا» برای مسافرت‌های تابستانی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ یعنی به فاصله کم‌تر از دو ماه، وعده بهره‌برداری از پله‌برقی در نوروز کان‌لم‌یکن تلقی شد!

کم‌تر از دو هفته بعد، در آغازین‌روز کاری سال 98، یعنی در پنجم فروردین‌ماه، بابایی‌نیا، معاون فنی راه‌آهن شمال‌شرق(1) و مدیر پایانه مسافری راه‌آهن سمنان اعلام کرد که عملیات احداث پله‌برقی و زیرگذر راه‌آهن در تابستان امسال به فرجام خواهد رسید.

دو هفته بعد، در بیستم فروردین‌ماه، احمد همتی نماینده سمنان، معطلی مردم سمنان برای اجرای پروژه راه‌اندازی زیرگذر را 5 سال عنوان کرد! در بیست و هشتم فروردین، شماری از مخاطبان طی تماس با شبکه اطلاع‌رسانی مرآت از اوضاع نابسامان ایستگاه راه‌آهن ابراز گلایه کردند. آن‌ها می‌گفتند نبود پله‌برقی زائران و مسافران، به ویژه افراد مسن را به دردسر می‌اندازد؛ ضمن آن که راه‌آهن مرکز استان نباید از ابتدایی‌ترین امکانات بی‌بهره باشد.

یک‌روز بعد، روزنامه بیان مردم، وابسته به نماینده سمنان، در خبری به نقل از زادخور اعلام کرد که پله‌برقی زیرگذر ایستگاه سمنان تا تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

پنج‌شنبه، سی‌ام خرداد فرارسید و در حالی که زادخور قرارداد پیمانکار را 6 ماهه عنوان کرده بود، خبری از افتتاح(!) پله‌برقی راه‌آهن نبود. وی در این روز گفته بود پله‌برقی ایستگاه راه‌آهن «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد.

عصر همان روز، احمد همتی، نماینده سمنان نیز اعلام کرد که پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد. در خبر دیگری که در همین روز از نماینده سمنان نقل شده بود، آمده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده سازه زیرگذر تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود و پله‌برقی هم خریداری شده که تا «چند ماه آینده» به بهره‌برداری می‌رسد.

همتی بازدیدی نیز از مجموعه راه‌آهن سمنان ترتیب داد و در جریان این بازدید، زادخور که چند ساعت قبل اعلام کرده بود، پله‌برقی به زودی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد که ظرف 3 ماه آینده پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد!

تیرماه هم به فرجام رسید اما چنان‌‌که احمد همتی به مردم اعلام کرده بود، پله‌برقی آماده افتتاح نشد! در یازدهم مردادماه، بار دیگر برخی از مردم در فضای مجازی یادآوری کردند که نیمی از تابستان گذشته است و مسئولان پیش‌تر گفته بودند که پله‌برقی در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد!

در 21 شهریورماه، خراسانیان عضو شورای شهر سمنان در کانال اطلاع‌رسانی خود، اعلام کرد که بازدید اعضای شورای شهر از راه‌آهن، قول آبان‌ماه برای افتتاح پله‌برقی مطرح شده و امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند.

اما فیلمی که در ادامه می‌بینید، وضعیت کنونی راه‌آهن سمنان را نشان می‌دهد. سه پرسش در این میان ضروری است. نخست آن که آیا وضعیت کنونی راه‌آهن زیبنده مرکز استان است؟ 10 بار خلف وعده در خصوص یک پروژه معمولی چقدر توجیه‌پذیر است؟ و سوم؛ چگونه می‌توان از مسئولانی که در به ثمر رساندن یک پروژه معمولی تا این اندازه ناکارآمد جلوه می‌کنند، انتظار داشت که دست به انجام پروژه‌های بزرگ بزنند؟

در پایان بار دیگر شما را به تماشای فیلمی که جدیدترین وضعیت راه‌آهن را نشان می‌دهد، دعوت می‌کنیم.

,

در بهمن‌ماه سال 1396 نیز سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان گفت پروژه ایجاد پله‌برقی برای زیرگذر راه‌آهن سمنان تا پایان سال نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

,

اما به طور ویژه در نیمه سال گذشته، حجم مطالبات مطرح‌ شده در فضای مجازی در این خصوص افزون‌تر شد. مطالبه، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ مردم می‌خواستند پله‌ برقی راه‌آهن هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

,

این مطالبات فزاینده سرانجام زادخور، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق(1) را بر آن داشت که در 16 دی‌ماه سال گذشته در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کند که پیمانکار پیشین خلع‌ید شده و پیمانکار جدید از یک‌ماه قبل، یعنی در آذرماه سال 97، کار خود را آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان اسفند 97 به بهره‌برداری برسد.

,

زادخور دو هفته بعد یعنی در 30 دی‌ماه، در گفتگو با خبرنگار مرآت نیز این وعده را مطرح کرد و گفت پیمانکار جدید از «نیمه آذرماه 97» کار خود را آغاز کرده و امیدواریم پله‌برقی راه‌آهن برای نوروز 98 آماده بهره‌برداری شود.

,

در 24 بهمن‌ماه 97، زادخور با حضور در دفتر نماینده سمنان، در حالی که پیش‌تر اعلام کرده بود پیمانکار کار خود را از نیمه آذرماه آغاز کرده، اعلام کرد که پیمانکار جدید کار خود را از 27 آذرماه آغاز کرده و قراردادش 6 ماهه است. وی گفت این پروژه تا کنون 20 درصد پیشرفت داشته و «قطعا» برای مسافرت‌های تابستانی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ یعنی به فاصله کم‌تر از دو ماه، وعده بهره‌برداری از پله‌برقی در نوروز کان‌لم‌یکن تلقی شد!

,

کم‌تر از دو هفته بعد، در آغازین‌روز کاری سال 98، یعنی در پنجم فروردین‌ماه، بابایی‌نیا، معاون فنی راه‌آهن شمال‌شرق(1) و مدیر پایانه مسافری راه‌آهن سمنان اعلام کرد که عملیات احداث پله‌برقی و زیرگذر راه‌آهن در تابستان امسال به فرجام خواهد رسید.

,

دو هفته بعد، در بیستم فروردین‌ماه، احمد همتی نماینده سمنان، معطلی مردم سمنان برای اجرای پروژه راه‌اندازی زیرگذر را 5 سال عنوان کرد! در بیست و هشتم فروردین، شماری از مخاطبان طی تماس با شبکه اطلاع‌رسانی مرآت از اوضاع نابسامان ایستگاه راه‌آهن ابراز گلایه کردند. آن‌ها می‌گفتند نبود پله‌برقی زائران و مسافران، به ویژه افراد مسن را به دردسر می‌اندازد؛ ضمن آن که راه‌آهن مرکز استان نباید از ابتدایی‌ترین امکانات بی‌بهره باشد.

,

یک‌روز بعد، روزنامه بیان مردم، وابسته به نماینده سمنان، در خبری به نقل از زادخور اعلام کرد که پله‌برقی زیرگذر ایستگاه سمنان تا تابستان 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

,

پنج‌شنبه، سی‌ام خرداد فرارسید و در حالی که زادخور قرارداد پیمانکار را 6 ماهه عنوان کرده بود، خبری از افتتاح(!) پله‌برقی راه‌آهن نبود. وی در این روز گفته بود پله‌برقی ایستگاه راه‌آهن «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد.

,

عصر همان روز، احمد همتی، نماینده سمنان نیز اعلام کرد که پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار «به زودی» به بهره‌برداری می‌رسد. در خبر دیگری که در همین روز از نماینده سمنان نقل شده بود، آمده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده سازه زیرگذر تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود و پله‌برقی هم خریداری شده که تا «چند ماه آینده» به بهره‌برداری می‌رسد.

,

همتی بازدیدی نیز از مجموعه راه‌آهن سمنان ترتیب داد و در جریان این بازدید، زادخور که چند ساعت قبل اعلام کرده بود، پله‌برقی به زودی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد که ظرف 3 ماه آینده پله‌برقی و زیرگذر ایستگاه راه‌آهن سمنان با تأمین اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد!

,

تیرماه هم به فرجام رسید اما چنان‌‌که احمد همتی به مردم اعلام کرده بود، پله‌برقی آماده افتتاح نشد! در یازدهم مردادماه، بار دیگر برخی از مردم در فضای مجازی یادآوری کردند که نیمی از تابستان گذشته است و مسئولان پیش‌تر گفته بودند که پله‌برقی در تابستان به بهره‌برداری می‌رسد!

,

در 21 شهریورماه، خراسانیان عضو شورای شهر سمنان در کانال اطلاع‌رسانی خود، اعلام کرد که بازدید اعضای شورای شهر از راه‌آهن، قول آبان‌ماه برای افتتاح پله‌برقی مطرح شده و امیدواریم به وعده‌ها عمل کنند.

,

اما فیلمی که در ادامه می‌بینید، وضعیت کنونی راه‌آهن سمنان را نشان می‌دهد. سه پرسش در این میان ضروری است. نخست آن که آیا وضعیت کنونی راه‌آهن زیبنده مرکز استان است؟ 10 بار خلف وعده در خصوص یک پروژه معمولی چقدر توجیه‌پذیر است؟ و سوم؛ چگونه می‌توان از مسئولانی که در به ثمر رساندن یک پروژه معمولی تا این اندازه ناکارآمد جلوه می‌کنند، انتظار داشت که دست به انجام پروژه‌های بزرگ بزنند؟

,

در پایان بار دیگر شما را به تماشای فیلمی که جدیدترین وضعیت راه‌آهن را نشان می‌دهد، دعوت می‌کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه