اخبار داغ

حجت‌الاسلام ماندگاری:

ذره‌ای روحیه عافیت‌طلبی از مسئولان کشور پذیرفته نیست

ذره‌ای روحیه عافیت‌طلبی از مسئولان کشور پذیرفته نیست
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه همه باید بر اساس آیات قرآن در راه خدا مجاهدت کنند گفت: دنیاطلبان، امام حسین(ع) را تنها گذاشتند و ذره‌ای از این روحیه تنبلی و عافیت‌طلبی از مسئولان در جمهوری اسلامی پذیرفته نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مراسم استقبال از کاروان زائرین پیاده از مشهد تا کربلا صبح امروز در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

این کاروان که با ۷۴ روز پیاده روی لقب طولانی ترین پیاده روی اربعین را گرفته است امروز با استقبال پر شور مردم ولایت مدار مشهد به مشهدمقدس خود بازگشت.

, .,

حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری، استاد حوزه علمیه در این مراسم ضمن اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: هر چه اربعین حسینی و پیاده روی به کربلا پر شورتر می‌شود احساس می کنیم ظهور نزدیک تر می شود.

, .,

وی با بیان اینکه با جهانی شدن اربعین حسینی حتما گام هایی به سمت ظهور برداشته می شود افزود: پیاده روی به سمت کربلا از هرجا چه مشهد، چه نجف و چه هر جای دیگری تمرینی برای منتظران و آمادگی ظهور است.

, .,

حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار کرد: لبیک یا حسین(ع) و اربعین حسینی لرزه بر اندام دشمن انداخته است و اعتقاد ما بر این است که پیاده روی تا حرمین ائمه(ع) مانور عظمت، اقتدار و اتحاد جهان اسلام است.

,

وی با اشاره به اینکه اربعین و سیدالشهدا(ع) نمونه ای از چنگ زدن به ریسمان الهی است افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حرکت زیر پرچم حسینی قدرت خواهند گرفت.

,

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: همه در معرکه توجه به حرکت حسینی با هم در کشور متحد هستند و برای نمایش این اقتدار و عظمت سنگ تمام گذاشتند.

,

وی افزود: مردم چهل سال پای انقلاب، اهل بیت(ع) و ولایت ایستادگی کردند و بهترین برنامه ها را برای اقامه عزای حسینی اجرا کردند و لذا همهی اقشار مختلف مردم باید مجاهدت کنند و نگذارند روحیه عافیت طلبی جایگزین شود.

,

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه تا شهادت در رکاب امام حسین(ع) مأموریت مسلمانان تمام نشده است خاطرنشان کرد: اگر این مجهادت و مقاومت بر ولایت مداری سست شود و خللی در ان ایجاد دشمن طمع خواهد کرد و تفرقه ایجاد می کند.

,

وی افزود: مسئولان به گوش باشند که این اتحاد و ولایت مداری متزلزل نشود و باید تا لحظه اخر در این مسیر ثابت قدم باشیم لذا نباید روحیه مجاهدت در جامعه از بین برود و تبدیل به روحیه تنبلی و اشرافی گری شود.

,

استاد حوزه علمیه گفت: مسئولان و مردم باید با مجاهدت تا ظهور منجی عالم بشریت تلاش داشته باشند تا این انقلاب و امت متصل به ظهور شود.

,

وی افزود: اگر زمزمه هایی بلند شده است که با آمریکا سازش کنیم مشکلات حل می شود باید به تاریخ نگاه کنیم و ببینیم کدام کشور با سازش با امریکا مشکلاتش حل شده است.

,

حجت‌الاسلام ماندگاری با بیان اینکه همه باید بر اساس آیات قرآن در راه خدا مجاهدت کنند اظهار کرد: دنیاطلبان، امام حسین را تنها گذاشتند و این روحیه تنبلی از مسئول در جمهوری اسلامی پذیرفته نیست.

,

وی افزود: روحیه مقاومت در برابر مشکلات و تهدیدات دارای اهمیت است چرا که هزینه مقاومت خیلی کمتر از هزینه تسلیم شدن است.

,

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: اگر مراقبت بر حلال و حرام نکنیم عاقبت به خیر نخواهیم شد و حتی اگر با این روحیه تا کربلا رفته باشیم در خیمه حسینی جای نخواهیم داشت و لذا اگر منسجم و متحد باشیم هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ما ایستادگی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه