اخبار داغ

استاد دانشگاه در شهرکرد:

غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ثابت‌شده است/ استکبار منافعش تامین نشود، دوستانش را ذبح می‌کند

غیرقابل اعتماد بودن آمریکا ثابت‌شده است/ استکبار منافعش تامین نشود، دوستانش را ذبح می‌کند
استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: سیستم و نظام استکباری و خوی و خصلت استعمارگران این است که هر کجا نفعی مادی و دنیایی نصیبشان شد رفتار دوستانه دارند و هر کجا منافع مادی و دنیایی آن‌ها در خطر باشد حتی اگر بهترین دوستشان هم باشد، آن را ذبح و نابودش می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بسیج، استاد دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 13 آبان که نماد استکبارستیزی و دشمن‌شناسی در تاریخ تقویمی کشور است، به‌نوعی یادآور شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما و در مقابل نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها است.
 
وی افزود: به تعبیر قرآن برای رسیدن به سروری، عزت، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی بایستی در برابر ظلم و ستم ایستاد و هزینه داد، همان‌گونه که در سیزدهم آبان دانش‌آموزانی جان خود را تقدیم اسلام و ایران کردند، دانشجویانی علی‌رغم قدرت پوشالی نظام استکبار در مقابل آن ایستادند و حضرت امام خمینی (ره) که به خاطر مقابله با دشمن تبعید را با جان و دل پذیرفت، تا سرجمع این تبعید، آن شهادت و آن مبارزه، پیروزی نظام دین بر نظام کفر شود.
 
بسیج با اشاره به تمایل برخی از افراد در داخل کشور برای ارتباط با آمریکا تاکید کرد: مشکل افرادی که خواهان ارتباط با دشمن هستند فقط این نیست که فکر می‌کنند آمریکا قابل اعتماد است، بلکه اساسا مشکل اساسی‌تر و بنیادی‌تر این افراد این است که از یک طرف نظام حق و باطل را به‌خوبی نشناختند و از سویی دیگر مصداق‌های حق و باطل را در شرایط امروزی جهان درک نکردند.
 
این استاد دانشگاه در شهرکرد با بیان اینکه با توجه به موارد ذکر شده این افراد تکلیف و موضع خود را در میانه جنگ همیشگی حق و باطل، فرهنگ اسلامی و فرهنگ ضداسلامی و... تشخیص نمی‌دهند یادآور شد: اساسا غیرقابل اعتماد بودن استکبار به سرکردگی آمریکا حتی نیاز به تجربه هم ندارد که فکر کنیم که در مذاکرات و اتفاقات بعد از آن، این تجربه به دست آمد.
 
وی ادامه داد: سیستم و نظام استکباری و خوی و خصلت استعمارگران این است که هر کجا نفعی مادی و دنیایی نصیبشان شد رفتار دوستانه دارندو هر کجا منافع مادی و دنیایی آن‌ها در خطر باشد حتی اگر بهترین دوستشان هم باشد، آن را ذبح و نابودش می‌کنند.
 
بسیج بیان داشت: شناخت استکبار براساس آیات قرآن می‌رساند که دشمن قابل اعتماد نیست اما طرفداران برقراری ارتباط با دشمن، یا جاهلانی هستند عابدنما و یا عالمانی هستند که نسبت به مسائل پیرامونی غافل هستند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه