اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

سابقه دشمنی آمریکا با ایران از ذهن مردم بیرون نمی‌رود/ دشمن هرگز برای ما خیر را در نظر نمی‌گیرد

سابقه دشمنی آمریکا با ایران از ذهن مردم بیرون نمی‌رود/ دشمن هرگز برای ما خیر را در نظر نمی‌گیرد
امام جمعه فردوس گفت: سابقه دشمنی آمریکا از قبل انقلاب، دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس چیزی نیست که از ذهن مردم بیرون رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در آستانه 13 آبان قرار داریم روزی که به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با,  ,  , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  اظهار کرد: در آستانه 13 آبان قرار داریم روزی که به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.,

 

,

وی با بیان این‌که سابقه دشمنی آمریکا از قبل انقلاب، دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس چیزی نیست که از ذهن مردم بیرون رود، افزود: امید است که همچنان خشم انقلابی علیه بزرگترین دشمنی که امام راحل آن را شیطان بزرگ خواندند باقی بماند.

,

 

,

امام جمعه فردوس به حضور آحاد مردم در چند سال گذشته در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله روز 13 آبان امسال نیز مردم همراه با دانشجویان و محصلان در راهپیمایی بزرگ 13 آبان علیه استکبار شرکت می‌کنند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دشمنان اسلام را سر خواهند داد.

,

 

,

حجت‌الاسلام بابایی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند مشکل کشور، مشکل بی‌توجهی به توانایی‌های درون کشور و جوانان است، عنوان کرد: همچنین ایشان در گام دوم انقلاب و بیش از ده‌ها بار بحث جوانان را مطرح کردند بنابراین نگاه به درون و یأس از بیرون، ایستادگی و مقاومت قطعا رمز پیروزی ما خواهد بود.

,

 

,

وی بیان کرد: دشمن هرگز برای ما خیر را در نظر نمی‌گیرد. ما باید روی پای خود بایستیم و با تلاش موفقیت‌هایی که داشتیم را تکمیل کنیم تا دشمن از ما مأیوس شود.

,

 

,

امام جمعه فردوس تصریح کرد: عده‌ای غربگرا مانند تقی‌زاده‌ها هستند که می‌گفتند باید از فرق سر تا نوک انگشتان پا پیرو غرب شویم. آن‌ها فکرشان این است که ایران باید مانند غرب به تمدن مادی برسد.

,

 

,

حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: ما با داشتن آرمان‌های انقلابی با تمدن مخالف نیستیم اما با غربگرایی، ولنگاری و سکولاریسم که دین را از سیاست جدا می‌کند به شدت مخالف هستیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که غربگرایان نیز از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند که آمریکا دشمن اصلی ایران است و غرب هیچ توجهی به پیشرفت جمهوری اسلامی ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه