اخبار داغ

فرماندار شهرستان سامان:

آیین شکرگزاری برداشت محصول برای اولین بار در سامان برگزار شد

آیین شکرگزاری برداشت محصول برای اولین بار در سامان برگزار شد
فرماندار شهرستان سامان گفت: آیین شکرگزاری برداشت محصول برای اولین بار با کیفیت عالی در شهرستان سامان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین‌نیوز؛ کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان امروز در مراسم آیین شکرگزاری برداشت محصول گفت: در سالیان گذشته نیز برنامه‌هایی با این موضوعات برگزار می‌شد اما این جشنواره به این کیفیت برای اولین بار است که برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: این برنامه‌ها به منظور ایجاد مودت، دوستی و اتحاد بین مردم مناطق مختلف شهرستان سامان است که در پایان دوره برداشت محصول برگزار می‌شود.

اکبریان اظهار کرد: بایستی بر توانمندسازی اقشار مختلف جامعه خصوصا افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند متمرکز شد، این افراد در این مراسم صنایع دستی خود را به معرض نمایش قرار دادند که جای تشکر دارد.

وی درخواست کرد دبیرخانه‌ای متمرکز برای اجرای این برنامه تشکیل شود که این آیین در سال‌های بعدی نیز با قوت بیشتری انجام شود.

فرماندار شهرستان سامان در ادامه بیان کرد: در صورت تداوم این برنامه و با حضور مخاطبان بیشتر منجر می‌شود افراد توانمندتر شوند و قدرت اقتصادی بالا رود.

وی توضیح داد: شهرستان سامان یکی از قطب‌های اصلی کشور در بحث تولیدات محصولات باغی در کشور است و در تولیداتی از قبیل بادام دارای رتبه اول کشور است.

اکبریان توضیح داد: در حدود ۷۰۰ هکتار تاکستان انگور در شهرستان سامان وجود دارد که به لحاظ کیفیت قابل مقایسه با جاهای دیگر نیست.

فرماندار شهرستان سامان در پایان خاطر نشان کرد: بایستی محصولات شهرستان سامان به خوبی معرفی شوند تا سراسر کشور از آن‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه