اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز در دیدار با خانواده شهید فهمیده؛

تصمیم تاریخی شهید فهمیده از این نوجوان 13 ساله یک رهبر ساخت/ فرهنگ نقش پذیری دانش آموزان در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد

تصمیم تاریخی شهید فهمیده از این نوجوان 13 ساله یک رهبر ساخت/ فرهنگ نقش پذیری دانش آموزان در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد
سردار سید یوسف مولایی گفت: شهید فهمیده با عمل خودش به همه ما نشان داد که نداشتن امکانات، نبود تجهیزات، سن کم و ... دلیلی برای دفاع نکردن از ارزش ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز با همراهی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور عصر امروز چهارشنبه در آستانه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، با خانواده این شهید 13 ساله البرزی دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فرمانده سپاه البرز در حاشیه این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، گفت: دفاع مقدس قاطبه بزرگی از مفاهیم و موضوعات فرهنگی است و یکی از فرهنگ های اساسی که در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد، نقش پذیری دانش آموزان، معلمین و اساتید در جبهه های حق علیه باطل بود. 
,
 
,
سردار سید یوسف مولایی افزود: درک موقعیت و اخذ تصمیمی که دنیا را به هم می ریزد بسیار سخت است اما تصمیم شهید فهمیده از این جنس بود و این دانش آموز شهید را مصمم کرد تا با تقدیم بزرگترین دارایی اش یعنی جان خود، از خاک و ناموس ایران دفاع کند و یکباره از یک نوجوان 13 ساله به یک رهبر 13 ساله مبدل شود. 
,
 
,
, ,
 
,
وی اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ای فرهنگ ها حول محورهای اسلامی و انقلابی است و در این راستا شهید فهمیده قله ای می شود که همین امروز نیز جایگاه خود را در دل مردم دارد، شهید فهمیده با عمل خودش به همه ما نشان داد که نداشتن امکانات، نبود تجهیزات، سن کم و ... دلیلی برای دفاع نکردن از ارزش ها نیست. 
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه تصریح کرد: هر کسی می تواند در هر موقعیت و زمانی در مقابل دشمن بایستد، حتی اگر در این راه شیرین ترین داشته های خود اعم از جان را تقدیم کند و شهید فهمیده نشان داد سن، ابزار و امکانات مانعی برای ایستادگی در برابر ظلم نخواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه