اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ:

دشمن در میدان جنگ نرم هویت اخلاقی ما را نشانه گرفته است

دشمن در میدان جنگ نرم هویت اخلاقی ما را نشانه گرفته است
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: فضای مجازی همانند تیغ دولبه است و امروز دشمن در این میدان جنگ هویت اخلاقی ما را نشانه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به رویداد ۱۳ آبان اظهارکرد: ۱۳ آبان یاد آور سه رویداد مهم در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به این سه رخداد مهم افزود: سیزدهم آبان هر سال در تقویم کشور یاد آور سه رویداد مهم در تاریخ ایران اعم از تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ می باشد.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: منطقی که شهدا از امام حسین فرا گرفته اند منطق ایستادگی و مقاومت بود و امنیت و آسایش امروز کشور مرهون خون پاک همین شهداست.

,

بداغی در ادامه با اشاره به فتنه های متعدد دشمنان با هدف براندازی نظام اضافه کرد: از ابتدای ظهور این انقلاب دشمنان فتنه های متعددی برای ضربه زدن به این نظام راه اندازی کردند دیروز در جبهه جنگ سخت و امروز در عرصه جنگ نیابتی و جنگ نرم با تمام قوا به میدان آمدند که بارها بینش و بصیرت مردم ایران آن ها را با شکست مواجه کرده است .

,

وی پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را چشمگیر و نتیجه مقاومت توصیف کرد و بیان کرد: امروز در تمامی عرصه ها حرفی برای گفتن داریم و اگر امروز پهباد فوق پیشرفته آمریکا توسط سلاح داخلی و بومی ایران مورد هدف قرار می گیرد برگرفته از منطق مقاومت است.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با تشریح کامل محور مقاومت افزود: مقاومت یعنی ایستادن در مقابل استکبار و این حرکت برگرفته از قیام و ایستادگی امام حسین علیه السلام در مقابل ظلم و ستم یزیدیان زمان است.

,

وی با انتقاد از برخی جریان های کشور به دلیل تمایل بیش از حد به مذاکره بی ثمر عنوان کرد:خطاب به برخی جریان ها که چشم امید خود را به مذاکره با کد خدا بسته اند بدانند که هزینه سازش بیشتر از هزینه ایستادگی خواهد بود.

,

بداغی با اشاره به حذف نام شهدا از سر درب معابر گفت: بعضی افراد فرصت طلب قصد حذف کردن عنوان شهید از سر درب خیابان ها و کوچه ها و سعی در کم رنگ کردن منطق مقاومت و ایستادگی شهدا در بین مردم هستند.

,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: فضای مجازی امروز به دنیای مجازی تبدیل شده است و این فضا همانند یک تیغ دولبه است و دشمن در میدان جنگ نرم سعی بر گرفتن هویت اخلاقی ما دارد ضمن آشنایی کامل به این فضا با ید مراقب باشیم .

,

بداغی از آزمون بزرگ انتخابات مجلس یاد کرد و بیان داشت: آزمون بزرگ انتخابات مجلس در پیش روی ملت ایران است و در این انتخابات حضور حداکثری کمر دشمنان را خواهد شکست.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در پایان ضمن اهمیت موضوع انتخاب کاندیدای اصلح خاطر نشان کرد: انتخاب یک نماینده انقلابی و در طراز انقلاب اسلامی که پاسدار خون شهدا باشد باعث پویایی مجلس و پیشرفت و آبادانی کشور خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه