اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران در البرز:

مردم ایران هر دشمنی را در هم شکسته و ضربه فنی می کنند/ کاری می کنیم دشمن در مقابل کشور ما زانو بزند/ دشمن را در قبرستان آرزوهای شکست خورده اش، دفن کرده ایم

مردم ایران هر دشمنی را در هم شکسته و ضربه فنی می کنند/ کاری می کنیم دشمن در مقابل کشور ما زانو بزند/ دشمن را در قبرستان آرزوهای شکست خورده اش، دفن کرده ایم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی ‌‌و درهم ‌می‌شکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم افتتاح 1200 پروژه محرومیت زدایی استان البرز که با محوریت شهرستان اشتهارد انجام شد، به بهره مندی صدها خانواده نیازمند از پروژه های بهره برداری شده اشاره کرد و گفت: امروز باید بین حضور ما و فقر باید یکی در عرصه باقی بماند در نتیجه این ما هستیم که می ایستیم تا از فرازها و سختی ها عبور کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با اشاره به اینکه دشمن را تا قبرستان آرزوهای شکست خورده اش  بدرقه کرده ایم، افزود: امروز توانسته ایم با قدرت هر چه تمام تر دشمن را جا گذاشته و از رویاهای باطل آنها با موفقیت و سربلندی عبور کنیم.
,
 
,
وی تمام موفقیت های کشور را ثمره هدایت الهی و پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود:  هدایت های امام (ره) در زمان حیاتشان و راهبردهای امروز رهبر معظم انقلاب عزت و افتخار را برای ایران، تحت زعامت این دو بزرگ مرد رقم زده است.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر منافقین، آمریکا، اسرائیل، و تکفیری ها، فقر و محرومیت نیز دشمن ما است، اظهار داشت: ملت ایران با قلب هایشان به جنگ دشمن می روند و این تعلیمات قران و اهل بیت (ع) بود که موجب تکرار حماسه باشکوه اربعین در سال های اخیر شده است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تا زمانیکه معرفت و جوانمردی در کشور وجود دارد نباید در کشور شاهد محرومیت، فقر و بیکاری باشیم، تصریح کرد: همواره انسان های مهربان و با عاطفه غنی می توانند جهان را سیر کنند و ایران از این ثروت سرشار اعتقادی بهره مند است.
,
 
,
سردار سلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان رسیدگی به محرومان و جنگ با فقر را صادر کرده اند، گفت: امروز دغدغه رهبری عزت، شرف و آبروی مردم در سایه امنیت و پیشرفت است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه علی رغم حجم بالای تحریم ها کشور در حال ساخته شدن است، افزود: امنیت امروز ایران با وجود فشارهای جهانی بی نظیر است و ایران بیشتر از کشورهای ثروتمند  روند پیشرفت خود را سپری می کند.
,
 
,
سردار سلامی به لزوم وجود یک نهضت قوی برای آبادانی شهرها و روستاها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید در این مسیر شگفتی عظیمی به پا کرد، اظهار داشت: مردم ایران در برابر هر دشمنی ایستاده و آنها را در هم شکسته و ضربه فنی می کنند زیرا هنر این ملت کُشتی در میدان عمل است.
,
 
,
فرمانده سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان داشت: بدون شک از دشمن در آرزوهایش سبقت گرفته و  کاری می کنیم در مقابل ملت ایران کرنش کرده و زانو بزند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه