اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

بهره‌برداری از 10 کیلومتر باند دوم محور بیرجند- قاین تا پایان آذر

بهره‌برداری از 10 کیلومتر باند دوم محور بیرجند- قاین تا پایان آذر
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: کار آسفالت10 کیلومتر از محور بیرجند- قاین در حال اتمام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذر ماه به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص آخرین وضعیت جاده بیرجند- قاین اظهار کرد: در حال حاضر 4 پیمانکار برای این پروژه مشغول بکار بوده و پروژه فعال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, ، , ،, ،,  , در خصوص آخرین وضعیت جاده بیرجند- قاین اظهار کرد: در حال حاضر 4 پیمانکار برای این پروژه مشغول بکار بوده و پروژه فعال شده است.,

وی با اشاره به 50 کیلومتر باقی مانده، افزود: از این مقدار 6 کیلومتر که در محدوده حوزه استحفاظی بیرجند است تا پایان آذر ماه آسفالت خواهد شد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: 4 کیلومتر نیز در محدوده حوزه استحفاظی قاین آسفالت شده که ان‌شاءالله زیر بار ترافیک خواهد رفت.

,

جعفری عنوان کرد: 5 کیلومتر دیگر مسیر نیز زیر سازی بتن آن طی سه ماه آینده انجام خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از 50 کیلومتر باقی مانده 10 کیلومتر آسفالت و آماده بهره‌برداری است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 49 کیلومتر پروژه قبلا دوبانده شده، افزود: اعتبارات بخش راه نیز در سال جاری افزایش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه