اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه در جمع صنعتگران تبریزی:

رئیسی: برخی خان‌ها بر سر راه تولیدکنندگان، تولید را با مشکلاتی روبه‌‌رو کرده است

رئیسی: برخی خان‌ها بر سر راه تولیدکنندگان، تولید را با مشکلاتی روبه‌‌رو کرده است
رئیسی صبح امروز در نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود به استان گفت: برخی خان‌های موجود در امر تولید اقتصاد کشور را با مشکلاتی روبه‌ رو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه خود به استان گفت:  همه دستگاه‌ها و بخش‌های کشور موظف به عمل به قانون هستند زیرا قانون برای امر تشریفات نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اجرای قانون کسب و کار بیان کرد: اگر در قانون گفته شده که باید ۴۰ درصد بانک‌ها منابع خود را بدهند، باید اجرا شود و اگر در قانون آمده است که این درصد در اختیار رونق کشاورزی قرار گیرد، باید انجام گیرد. 

,

وی با بیان اینکه کاهش واردات بی‌رویه، راهکاری برای توجه به تولید داخلی است، گفت: نباید اجازه دهیم با واردات بی‌رویه و قاچاق، تولید تهدید شود که باید دستگاه‌های مختلف این کار را انجام دهند. 

,

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اهمیت بیمه و مالیات و ضرورت بازنگری در آن، افزود: از استاندار خواهشمندیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

,

وی ادامه داد: اگر مسایل جزیی کشاورزی در صنف خود حل شود و به قوه‌ قضائیه نیاید، موجب کاهش پرونده‌های ورودی می‌شود. اگر خان‌های ایجاد شده جلوی راه صنعت‌گران و تولیدکنندگان که موجب تاخیر شده و از قبل مشخص هستند رفع شود، مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

,

حجت الاسلام رئیسی خاطر نشان کرد: برخی خان‌های موجود در امر تولید اقتصاد کشور را با مشکلاتی روبه‌ رو کرده است. تمام تلاش در دستگاه قضایی این است تا در جهت رونق تولید تلاش کنیم و به هیچ وجه اجازه تعطیلی هیچ کارگاه و کارخانه‌ای را نمی‌دهیم. 

,

وی اذعان کرد: بیش از ۳۲ مورد از کارخانجات مشکل‌دار در استان توسط دستگاه قضایی با حل مشکلات روبه‌ رو شده است. 

,

رئیس قوه قائیه به مشکلات کارخانه ماشین‌سازی تبریز اشاره و افزود: این کارخانه جلوه‌های صنعت در کشور و استان است ولی با یک واگذاری غلط با مشکلات زیادی روبه‌‌رو شد و فردی که اهلیت و آورده‌ای نداشت با وارد کردن ۳۰۰ هزار دلار و فروش آنها در بازار ارز کارخانه را با مشکل مواجه کرده است. 

,

وی تاکید کرد: تولیدگران در خط مقدم جبهه اقتصادی دارند ولی با وجود مشکلات ما آینده را تابناک می‌بینیم و اراده دولت، نظام و مسوولان بر آن است، قوه قضائیه نیز همه ظرفیت‌ خود را پای کار آورده است و تلاش بر مبارزه با مفاسد اقتصادی داریم ولی باید در عمل و اجرا نیز کار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه