اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی:

خط کشی معابر" بیرجند" به فراموشی سپرده شده است

خط کشی معابر" بیرجند" به فراموشی سپرده شده است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به ماده 14 و 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و گفت: پلیس بر اساس قانون چنانچه معایب و نواقص ترافیکی رفع نشود و در بروز تصادف نقش داشته باشند، سهم تقصیر سازمان مربوطه را اعمال خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با انتقاد از عدم خط کشی طولی و عرضی خصوصا برای گذرگاه‌های عابر پیاده در بیرجند؛ خط کشی خیابان ها را در ایمنی و نظم‌دهی ترافیک مثمر ثمر دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با انتقاد از عدم خط کشی طولی و عرضی خصوصا برای گذرگاه‌های عابر پیاده در بیرجند؛ خط کشی خیابان ها را در ایمنی و نظم‌دهی ترافیک مثمر ثمر دانست.,
9 کشته در بیرجند
, 9 کشته در بیرجند, 9 کشته در بیرجند,
وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال در تصادفات شهری 9 نفر در بیرجند کشته و هزار و 2 نفر مجروح شده‌اند، افزود: پلیس تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای خط کشی طولی معابر،گذرگاه های عابرپیاده و رفع نقاط حادثه خیز انجام داده اما اقدام قابل توجهی انجام نشده است.
,
 
,
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: فقدان خط کشی به عنوان یکی از عوامل پیشگیری از تصادفات در شهر مرکز استان مشهود است.
,
 
,
عباسی به ماده 14 و 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و عنوان کرد: پلیس بر اساس قانون چنانچه معایب و نواقص ترافیکی رفع نشود و در بروز تصادف نقش داشته باشند، سهم تقصیر سازمان مربوطه را اعمال خواهد کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه