اخبار داغ

نماینده مردم تبریز در جمع صنعتگران آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

بسیاری از قوانین تولید و احکام برنامه اجرا نمی‌شود/ شناخت ناکافی برخی قضات از مسائل اقتصادی

بسیاری از قوانین تولید و احکام برنامه اجرا نمی‌شود/ شناخت ناکافی برخی قضات از مسائل اقتصادی
فرهنگی اظهار داشت: گاهاً برخی تولیدکنندگان به دلیل شناخت ناکافی قاضی از مسائل اقتصادی، اول آبرویش می‌رود و سپس تبرئه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  محمدحسین فرهنگی صبح امروز در نشست رئیس قوه قضائیه با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقدامات قوه قضائیه زمینه اعتماد را بین مردم احیا کرده، اظهار داشت: ضرورت آشنایی بیشتر قضات به مقوله کارآفرینی و تجارت باید مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی به ضرورت یادگیری فقه در میان تجارتگران اشاره کرد و افزود: گاهاً برخی تولیدکنندگان به دلیل شناخت ناکافی قاضی از مسائل اقتصادی، اول آبرویش می‌رود و سپس تبرئه می‌شود.

,

فرهنگی در ادامه به لزوم برگزاری کارگاه‌هایی برای یادگیری مقوله تولید و اشتغال بیان کرد: بسیاری از قوانین مصوب در زمینه تولید اجرا نمی‌شود و سوال و جواب و استیضاح هم اثرگذار نیست.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دادستان ها به عنوان مدعی العموم وارد می شوند اما این نقیصه باید در پژوهشگاه های قوه قضائیه به صروت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان ساخت: قانون بهبود فضای کسب و کار و احکام تصویب شده برای برنامه و بودجه هیچکدام اجرا نمی‌شود.

,

فرهنگی گفت: این قوانین می تواند داد این مردم را از نظام بانکی بستاند؛ در صورت اجرای این قوانین، باید ۴۰ درصد منابع بانکی به تولید اختصاص دهند. برخی از بانک ها انجام می‌دهند و برخی دیگر صفر درصد هم انجام نمی‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه