اخبار داغ

وزیر جهادکشاورزی:

خسارت سیل فروردین 98 به کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود/ عدم هماهنگی بین وزارت ارتباطات و وزارت کشور باعث تاخیر در پرداخت‌ها شد

خسارت سیل فروردین 98 به کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود/ عدم هماهنگی بین وزارت ارتباطات و وزارت کشور باعث تاخیر در پرداخت‌ها شد
حجتی گفت: منابع پرداخت خسارت سیل تخصیص پیدا کرده است و پیش‌بینی شده بود، اما هماهنگی بین وزارت ارتباطات و وزارت کشور به جهت بازنگری مجدد اراضی در دشت‌ها از طریق ماهواره، باعث تاخیر در پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص پرداخت خسارت سیل فروردین 98 به کشاورزان گفت: در همان هفته های اول  که استان ها دچار سیل و خسارت  شده بودند این موضوع تعیین تکلیف شد و خسارت ها در بخش های مختلف کشاورزی مشخص و به ریز  مصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمود حجتی گفت: با وجود اینکه یکی از استان های پیش رو و پیشگام در پرورش آبزی  به ویژه پرورش ماهی قزل الا بود اما خسارت های زیادی نیز به استان وارد شد دولت مصوب کرد و ستاد حوادث استان  شروع  به برآورد و اجرای مصوبات کرد.

,

حجتی تصریح کرد: منابع مورد نیاز تخصیص و پیش بینی شده بود اما در اجرای کار بحثی پیش آمد که هماهنگی بین وزارت ارتباطات و وزارت کشور باشد که بتوانند در دشت ها از طریق ماهواره اراضی را مورد بازنگری مجدد قرار دهند این موضوع مقداری باعث شد که در پرداخت خسارت سیل به کشاورزان تاخیر ایجاد شود.

,

وی افزود: متاسفانه پرداخت خسارت ها با تاخیر رو به رو شده است اما اکنون منابع پیش بینی و ابلاغ شده و مقدمات کاری در استان ها و هماهنگی ها انجام شده است و اکنون باید خسارت ها در حال پرداخت باشد.

,

تاج الدینی رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:پرونده ها  به بانک ها معرفی شده اند و آماده پرداخت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه