اخبار داغ

نماینده تشکل‌های دانشجویی آذربایجان شرقی خطاب به رئیس قوه‌قضاییه؛

دوران خراب کن و در رو برای مدیران ناکارآمد تمام شد/ فشار شورای تامین استان برای لغو برنامه‌های دانشجویی

دوران خراب کن و در رو برای مدیران ناکارآمد تمام شد/ فشار شورای تامین استان برای لغو برنامه‌های دانشجویی
حسینی گفت: برخی افراد به دلیل ارتباطات و نسبت‌های خانوادگی با برخی مسئولین ارشد در حال پول پاشی و خرید رای هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سید عرفان حسینی، نماینده تشکل‌های دانشجویی در دیدار جمعی از تشکل‌های دانشجویی با رئیس دستگاه قضا گفت: از طرف همه دانشجویان بخاطر دمیدن روحیه امید در جامعه و عملکرد شما تشکر میکنیم در حالی که نه وعده امید و نه وعده گزارش صدروزه داده بودید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: طرح تحول سلامت در حال حاضر با شکست روبه‌رو شده و مراکز درمانی با فشارهای عجیبی مواجه اند. این فشارها در حال انتقال به مردم است و نیاز داریم به مدعی العمومی که از بانیان این طرح سوال کند.

,

نماینده تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: فرار از پاسخگویی به یکی از عادات مدیران تبدیل شده است، دوران بزن در رو برای دشمنان تمام شد باید دوران خراب کن و در رو نیز به عوامل داخلی تمام شود.

,

وی با اشاره به حادثه قطار تبریز مشهد تصریح کرد: در ماجرای قطار تبریز-مشهد که تعداد قابل توجهی از زائران امام رضا در آتش سوختند وزیر وقت پس از مدتی بدون پاسخگویی از مسئولیت خود استعفا داد و اکنون مشغول رواج نظرات ایرانشهری خود است.

,

حسینی ادامه داد: از قوه قضاییه انتظار داریم به بحث پول‌های کثیف در انتخابات ورود کند. برخی افراد به دلیل ارتباطات و نسبت‌های خانوادگی با برخی مسئولین ارشد در حال پول پاشی و خرید رای هستند.

,

وی فشار شورای تامین استان برای لغو برنامه‌های دانشجویی از نکات منفی استان دانست و گفت:  این فشارها  به کل کشور نیز سرایت کرده و متاسفانه دستگاه قضایی نیز از تصمیمات شورا حمایت کرده و دانشجویان را تحت تعقیب قضایی قرار میدهند

,

حسینی بیان داشت: شکل گیری روحیه متکبرانه در برخی قضات شهرستان ها موجب ناراحتی مردم شده و امیدواریم این مقیصه برطرف شود. ما خواستار برخورد جدی و معرفی همه مرتبطین داخلی چه در دولت و چه در دستگاه‌های حاکمیتی با سرشبکه معاند آمد نیوز هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه