اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

گره گشایی از درخواست 490 مددجو با نامه نمایندگان گلستانی / ارائه خدمات رایگان 400 وکیل به مددجویان

گره گشایی از درخواست 490 مددجو با نامه نمایندگان گلستانی / ارائه خدمات رایگان 400 وکیل به مددجویان
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: در هفت‌ماهه سال جاری توسط واحد حقوقی این نهاد، ۲۵۰ مورد مشاوره و رسیدگی به دادخواست و اظهارنامه به مددجویان گلستانی ارائه‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما ؛ اسکندر اسکندری با اشاره به همکاری بیش از ۴۰۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان گلستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رفع مشکلات قضایی و حقوقی مددجویان یکی از خدمات قابل‌ذکر کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است زیرا بسیاری از این افراد به سبب مشکلات مالی قادر به استفاده از خدمات حقوقی وکلا نیستند، از این‌رو کمیته امداد با کمک وکلای نیکوکار درصدد رفع برخی از مشکلات حقوقی این قشر از افراد جامعه برآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛ ,

 

,

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای مددجویان گفت: با هدف افزایش سطح آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، تاکنون در سال جاری بیش از ۴۰۰ مددجوی گلستانی از ۱۵ دوره متنوع آموزش حقوقی این نهاد به صورت رایگان بهره‌مند شده‌اند.

,

 

,

اسکندری با اشاره به اینکه میز خدمت حقوقی باهدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان در این نهاد تشکیل‌شده است، عنوان کرد: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده و مشکلات حقوقی، عدم توانایی برای احقاق حق و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت این نهاد از دلایل تشکیل آن است.

,

 

,

وی با اشاره به ارجاع ۸۰ مورد پرونده معاضدت قضایی به وکلا افزود: در هفت‌ماهه سال جاری کارشناسان واحد حقوقی ۱۷۵ مورد خدمات حقوقی در بخش مشاوره حقوقی و میز خدمت به مددجویان گلستانی ارائه داده‌اند.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: امسال با موفقیت در ۶ پرونده مددجویان تحت حمایت این نهاد و کسب ۳۱۰ میلیون تومان خسارت از طرف مقابل پرونده، خوشبختانه این مددجویان گلستانی توانمند شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

,

 

,

اسکندری با قدردانی از تعامل نمایندگان مجلس استان گلستان عنوان کرد: امسال تاکنون با تخصیص حدود دو میلیارد تومان اعتبار، ۴۹۰ مورد از درخواست‌های درمانی، اشتغال، فرهنگی، کمک‌هزینه جهیزیه و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نیازمندان مراجعه‌کننده به دفاتر نمایندگان مجلس با همکاری کمیته امداد استان گلستان گره‌گشایی شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه ارائه خدمات حقوقی به مددجویان بخشی از فعالیت کمیته امداد است، اظهار کرد: تمامی خدمات حقوقی ارائه‌شده به مددجویان این نهاد در زمینه قراردادها، پیگیری پرونده‌های حقوقی در مراجع قضایی و مشاوره و انجام میز خدمت حقوقی، رایگان ارائه می‌شود.

,

 

,

اسکندری با قدردانی از همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با اداره کل دادگستری استان، مددجویان با معضل دعاوی قضایی و مشکلات حقوقی به مرکز وکلا قوه قضائیه معرفی و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه