اخبار داغ

رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی:

برای حفاظ کانال‌های شهر بیرجند چاره اندیشی شود

برای حفاظ کانال‌های شهر بیرجند چاره اندیشی شود
رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: بایستی برای ایجاد حفاظ و ایمنی در حاشیه کانال‌های شهر بیرجند فکری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد قاسمی رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی در جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌جنوبی، اظهارکرد: موضوع ایمنی کانال بلوار شهید فایده بیرجند مربوط به دو سال قبل است که شاهد یک حادثه تلخ بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, محمد قاسمی رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی در جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌جنوبی، اظهارکرد: موضوع ایمنی کانال بلوار شهید فایده بیرجند مربوط به دو سال قبل است که شاهد یک حادثه تلخ بودیم.,

 

,

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سال ۹۶ در شورای ترافیک، شهرداری موظف به ایجاد حفاظ و ایمنی در حاشیه کانال‌های شهر شد.

,

 

,

رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حدود یک ماه قبل در محدوده همان بلوار شهید فایده شاهد یک اتفاق تلخ دیگر و فوت یک نفر شدیم، گفت: با توجه به اینکه قبل از حادثه ماشین شهرداری نسبت به آبیاری فضای سبز آن محدوده اقدام کرده بود لغزندگی خیابان می‌تواند علت این حادثه باشد.

,

 

,

قاسمی بیان کرد: همچنین کوتاه بودن آیلند میانی جدول نیز می‌تواند علت دیگر این حادثه باشد که بایستی برای پیشگیری از حادثه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه کوتاه بودن آیلندهای بلوارها در نقاط دیگری از شهر نیز منجر به تصادف شده است، تصریح کرد: در برخی نقاط آیلندهای کوتاه محل عبور موتورسیکلت‌ها شده است که این نیز باعث بروز حادثه شده است.

,

 

,

رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین در بلوار فایده دو مورد تصادف منجر به فوت، در بلوار سجاد یک حادثه منجر به مجروحیت، در بلوار پیامبر اعظم(ص) هم سقوط یک سواری پیکان، در بلوار موسی بن جعفر(ع) سقوط در کانال، بلوار میلاد و در خیابان امام حسین(ع) و ابوذر غفاری مهرشهر نیز تصادفاتی داشته‌ایم.

,

 

,

قاسمی به عبور دانش‌آموزان از کانال بلوار آیت‌الله بهجت مهرشهر اشاره کرد و گفت: در این بلوار نیز از دید یک شهروند این انتقاد را به شهرداری داشته‌ام که چرا پلی برای عبور مردم ایجاد نمی‌کنند.

,

 

,

وی به برخی از گلایه‌ها از شهرداری اشاره کرد و گفت: تصادفی در یکی از تقاطع‌های بیرجند با تیر چراغ راهنمایی داشته‌ایم و وقتی برای تعویض چراغ مراجعه کردیم، گفتند چراغ یدک نداریم.

,

 

,

رئیس اداره عملیات پلیس راهور خراسان‌جنوبی یادآور شد: در زمینه برخورد با متخلفین سرویس مدارس ۶۰ مورد برخورد با خودروهای فاقد برچسب سرویس مدارس، ۹۵ مورد برخورد با خوروهایی که بیش از ظرفیت مسافر سوارکردند و ۶۳ مورد برخورد با خوردوهای فاقد امکانات لازم بوده است.

,

 

,

قاسمی ادامه داد: کنترل سرویس‌های مدارس به صورت تیم‌های کنترلی به طور مستمر انجام می‌شود چرا که ایمنی دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه