اخبار داغ

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه شهدا:

هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند برتر توئیتر فارسی شد

هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند برتر توئیتر فارسی شد
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با نخستین روز از رزمایش گردان‌های بسیج در آذربایجان‌غربی، هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» ترند اول توئیتر فارسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال‌الدین اعظمی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، اظهار داشت: همزمان با برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان هشتگ «رزمایش اقتدار بسیج» را ذیل پیام‌های مرتبط با رزمایش الی بیت‌المقدس منتشر می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: در نخستین روز از رزمایش، فعالان فضای مجازی توانستند این هشتگ را ترند نخست توئیتر فارسی کرده و اقتدار بسیجیان در فضای مجازی را نمایان سازند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ، عنوان کرد: همچنین هشتگ‌های «اقتدار دارالمومنین» با همت فعالان شهرستان خوی، «رزمایش اقتدار» با همت فعالان شهرستان پلدشت و «عاشوراییان ارومیه» با همت فعالان ارومیه در رده‌های چهارم، ششم و هفتم ترندهای برتر توئیتر فارسی قرار دارند.

,

وی، فعالیت در عرصه فضای مجازی را یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های بسیج در آذربایجان‌غربی دانست و گفت: بسیجیان استان آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات نرم دشمن را دارند و در کنار توانمندی‌های رزمی و نظامی، نسبت به فعالیت در این عرصه نیز فعالیت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه