اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد؛

جشن دختران دهه هشتادی انقلابی در مشهد

جشن دختران دهه هشتادی انقلابی در مشهد
جشن استکبارستیزی و اجتماع دختران دهه هشتادی انقلابی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ظهر امروز در مجتمع آیه‌های سپاه امام رضا(ع) مشهدمقدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جشن استکبارستیزی و اجتماع دختران دهه هشتادی انقلابی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ظهر امروز در مجتمع آیه‌های سپاه امام رضا(ع) مشهدمقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام جعفری، مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: این ایام متبرک به نام شهدای دانش آموز است و مفتخریم که در اولین روز هفته بسیج به عنوان بزرگ ترین تشکل دانش آموزی، بنام شهید فهمیده رقم خورده است.

,

حجت الاسلام جعفری افزود: ما باید به عنوان کسی که در این جبهه نقش دارد در محیط مدرسه، گام دوم انقلاب را محکم تر از گام اول برداریم.

,

وی گفت: باید طبق نگاه رهبر معظم انقلاب به تمدن نوین اسلامی یعنی جامعه مهدوی برسیم که تمدنی جهانی است، اگر از این دید به وظیفه ی خود نگاه کنیم، بار مسوولیتمان را بهتر حس می کنیم.

,

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی ادامه داد: ما در حد یک مدرسه کار نمی کنیم، در حد چند دانش آموز که دورهم جمع شده ایم کار نمی‌کنیم؛ مابرای رسیدن به جامعه مهدوی در مدرسه تشکل سازی و گفتمان سازی می کنیم.

,

حجت الاسلام جعفری افزود: هفته استکبارستیزی است، اگه می خواهیم این اتفاق رخ بدهد باید مفهوم استکبار را به هم‌نوعان خود خوب معرفی کنیم، استکبار، هر جایی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد، شکست خورد.

,

وی ادامه داد: تنها چیزی که استکبار را به خاک نشاند، روحیه و نگاه انقلابی رشد کرده  بعد از انقلاب جوانان ما بود؛ استکبار خواهد دید که نسل جدید انقلاب همگام با نسل های پیشین و نگاهی آگاهانه تر از قبل به مسیرش ادامه خواهد داد.

,

گفتنی است که خانم عبادی نفر برتر عصر جدید در این جشن به نقاشی با شن روی شیشه و حسین حقیقی خواننده کشورمان به اجرای آهنگ های انقلابی پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه