اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

آمریکا همواره بدنبال گرفتن اراده ملت مبارز ایران است

آمریکا همواره بدنبال گرفتن اراده ملت مبارز ایران است
امام جمعه ایلام گفت: عزت و حیا در سایه مبارزه به وجود می‌آید و اولین گام در مبارزه اراده است که آمریکا همواره بدنبال گرفتن اراده ملت مبارز ایران در برابر خود است که با شکست مواجه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی‌تبار"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تجربه چهل و یک سال نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که ملت هر قدمی برای رضای خداوند برداشته، آمریکا در برابر آن هیچ غلطی نکرده است، و سبب شده ایران اسلامی قدرت آمریکا در جهان را به چالش بکشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

 

,

وی اظهار کرد: دشمن در شرایطی قرار دارد که نیاز به کمک دارد و برای بسیاری از مشکلاتش از ایران کمک می‌خواهد و دست گدایی به سوی کشور عزیزمان دراز کرده تا قدرتش در منطقه تضعیف نشود و این امر مهم نشان از شکست این استکبار جهانی است.

,

 

,

کریمی تبار افزود: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای بیاد ماندنی دارد، در سیزده آبان سال ۴۳ بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه تبعید شد و سیزده آبان ۵۷ دانش آموزان به دست طاغوت به شهادت رسیدند و همچنین در 13 آبان لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

,

 

,

امام جمعه ایلام گفت: قبل انقلاب که آمریکا بر کشور آن وقت سلطه داشت، وقتی امام راحل رفتارهای استکبار را در برابر ملت مشاهده می‌کرد غیرت ملی و مذهبی ایشان به جوش آمد و اعتراض امام عزیز سبب تبعید ایشان شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: عزت و حیا در سایه مبارزه به وجود می‌آید و اولین گام در مبارزه اراده است که آمریکا همواره بدنبال گرفتن اراده ملت مبارز ایران در برابر خود است که با شکست مواجه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه