اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

حفظ امنیت، اولویت دولتمردان باشد/ مقاومت بهترین راه مقابله با استکبار جهانی

حفظ امنیت، اولویت دولتمردان باشد/ مقاومت بهترین راه مقابله با استکبار جهانی
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مقاومت، بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در سنگر عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: پیشرفت هر کشوری در سایه امنیت آن کشور است که اگر این نعمت نباشد قطعا همه چیز تعطیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی با اشاره به اینکه در بین تمامی نعمت ها باید قدر سلامت و امنیت را دانست، عنوان کرد: تنها با وجود ناامنی در کشور قدردان این نعمت بزرگ خواهیم بود.

,

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای مسلح و مردم کشور از شاخصه های وجود امنیت است، افزود: رهبر انقلاب دولتمران و مردم عراق و لبنان را به داشتن امنیت توصیه کردند.

,

امام جمعه سمنان مطرح کرد: با وجود موج سواری دشمنان به خصوص صهیونیست و آمریکا، باید اولویت همه ی دولتمردان و مسئولین داشتن امنیت کشور باشد.

,

شاهچراغی اذعان کرد: دشمنی آمریکا نسبت به کشور ایران چندین ساله بوده و تا زمانی که آمریکا زنده است از شرش در امان نیستیم.

,

وی با توجه به نزدیک شدن ۱۳ آبان ماه افزود: سه حادثه مهم تبعید حضرت امام به ترکیه، تسخیر لاله جاسوسی و شهادت چند دانشجو و دانش آموز در سال های مختلف در این تاریخ اتفاق افتاده است.

,

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با آمریکا است، گفت: همه ی مردم باید پرشور در راهپیمایی این روز شرکت کنند چراکه با حضور خود اقتدار کشور را نشان خواهند داد.

,

شاهچراغی ادامه داد: بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با آمریکا که ۴۰ سال ملت ایران آن را حفظ کرده، مقاومت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه