اخبار داغ

«فوق لیسانسه‌ها» از 18 آبان پخش می‌شود/ آغاز فصل جدید بدون «بهنام تشکر»

«فوق لیسانسه‌ها» از 18 آبان پخش می‌شود/ آغاز فصل جدید بدون «بهنام تشکر»
مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» از روز شنبه 18 آبان ماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل سوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» با نام «فوق لیسانسه‌ها» بناست با پایان مجموعه «گیله‌وا» و از روز شنبه 18 آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنا بر این گزارش، سریال لیسانسه‌ها برای اولین بار در دی ماه سال 95 به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن تلویزیون رفت و در همان فصل اول توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.
,
 
,
از بازیگران این مجموعه می‌توان هوتن شکیبا، بهنام تشکر، کاظم سیاح، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه و ... را نام برد.
,
 
,
پس از موفقیتی که فصل اول این مجموعه به دست آورد، تهیه کنندگان سریال خیلی زود به فکر ساخت سری دوم «لیسانسه‌ها» افتادند و در همان روز‌های نخستین بعد از پخش فصل اول، ساخت لیسانسه‌ها ۲ آغاز شد و نهایتا کمتر از ۱ سال بعد، در آذر ماه ۹۶، «لیسانسه‌ها ۲» در قالب ۴۰ قسمت منتشر شد.
,
 
,
سروش صحت به خوبی توانست از محبوبیت فصل اول سریال استفاده کند و کمی طنز سیاسی را چاشنی سریال قرار داد و به شدت با واکنش مثبت از سوی مخاطبین مواجه شد.
,
 
,
ساخت فصل سوم نیز در اواخر اسفند ماه ۹۷ کلید خورد و از هفته آینده روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. 
,
 
,
از جمله تغییراتی که در این فصل صورت گرفته، خروج بهنام تشکر در نقش پلیس در این سریال است که جای خود را به بازیگر دیگری داده است. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه