اخبار داغ

دبیر هیئت کاراته آذربایجان‌غربی خبر داد؛

نماینده ارومیه‌ای، تنها بانوی حاضر در عرصه داوری کاراته

نماینده ارومیه‌ای، تنها بانوی حاضر در عرصه داوری کاراته
دبیر هیئت کاراته آذربایجان‌غربی گفت: بانوی ارومیه‌ای، نخستین بانوی کاراته ایران است که درجات داوری را به اتمام رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، اسفندیار محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ‍«المیرا گوزل زاده» داور اهل ارومیه، اولین بانوی ایرانی که موفق شد درجات داوری کاراته جهان را به اتمام رسانده و تاریخ ساز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: پس از برگزاری آزمون داوری در حاشیه رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی (سانتیاگو شیلی،) المیرا گوزل‌زاده تنها بانوی حاضر از کشورمان است که موفق شد با اخذ درجه RA کومیته، درجات خود را تکمیل کند.

,

دبیر هیئت کاراته آذربایجان غربی، بیان کرد: وی درآزمون داوری در حاشیه رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی سانتیاگو شیلی موفق به اخذ درجه RA کومیته شد و به این ترتیب درجات داوری خود را تکمیل کرد.

,

وی، گفت: گوزل زاده داور جهانی کشورمان که سال گذشته آخرین درجه کاتای جهان خود را اخذ کرده بود اکنون با موفقیت در آزمون درجه RA کومیته جهان تنها داور بانوی ایرانی است که در جهان و آسیا موفق به تکمیل درجات خود شد.

,

محمودی ابراز داشت: گوزل زاده، با موفقیت در این آزمون به همراه جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوری جهان و آسیا و همچنین مجید قربانی سه داور ایرانی بودند که مسابقات قهرمانی جهان را در سانتیاگو شیلی قضاوت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه