اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم:

جریان‌های خواهان مذاکره با آمریکا دچار ضعف و خودکم‌بینی هستند

جریان‌های خواهان مذاکره با آمریکا دچار ضعف و خودکم‌بینی هستند
عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم گفت: با وجود همه بد عهدی‌های آمریکا هنوز برخی تفکرات سیاسی طالب مذاکره با این کشور هستند که حاکی ضعف و خود کم بینی آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت و عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص تجربه بی اعتماد بودن آمریکا، گفت: در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب، بارها مذاکره دولتمردان رژیم حاکم ایالت متحده آمریکا را تجربه کرده‌ایم که در هرزمان بی‌وفایی، مظلوم کشی و ظالم پروری آنها ثابت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم در ادامه مطرح کرد: با وجود همه بد عهدی های آمریکا هنوز برخی تفکرات سیاسی خواهان مذاکره با این کشور هستند که حاکی از ضعف و خود کم بینی آن ها است.

,

ایمانی با توجه به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که شعار "ما می توانیم" را مطرح کردند، افزود: همه مسئولان و ملت ایران باید برروی پای خود ایستاده و اتکا به توانمندی و تجربیات خود داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: در دنیا فکر و اندیشه فهم ایرانی مطرح است که دانشمندان ایران می درخشند و پس از گذشت 4 دهه باید به این شعار ایمان آورده و آن را تقویت کنیم.

,

عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم با اشاره به اینکه صهیونیست، مبهوت فعالیت های نظامی کشور ماست، اظهار کرد: توانمندی بالای نظامی جمهوری اسلامی به روحیه ما می توانیم که از سوی حضرت امام (ره) ایجاد شد، بر می‌گردد.

,

ایمانی با تاکید بر اینکه افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند بسیاری از بدقولی‌های کشورهای غربی را دیدند، افزود: خواهان مذاکره با آمریکا با ارتباط گیری خود مورد حمایت طیف های انحرافی قرار می گیرند که تعبیر مزدوری و وابستگی برای این افراد تعبیر درستی است.

,

وی در پاسخ به این سوال که علت اصلی مشکلات کشور چیست، تصریح کرد: نمی‌توان نقش دشمن بیرونی را در نابسامانی ها و ناکامی های کشور نادید گرفت که خود یک توطئه ای حقیقی است و تمام دشمنان ایران دست به دست هم داده تا نگذارند تجربه مقاومت را به دیگر کشورهای جهان نشان دهیم.

,

عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم بیان کرد: ضعف‌ها و اشکالاتی در نوع مدیریت برخی مسئولان وارد شده و سوء مدیریت‌های موجود در نظام باعث نابسامانی های زیادی در کشور شده است.

,

ایمانی تقویت روحیه خط مبارزه را از مهمترین اهداف راهپیمایی استکبار جهانی دانست و گفت: ملت ایران یک بار دیگر به دنیا اعلام می کنند که دست سازش به کشورهای غربی نمی‌دهند و رمز موفقیت ملت ایران تبری و اعلام جنگ و دشمنی با دشمنان خداست.

,

وی تاکید کرد: راهپمایی 13 آبان نمادی از نگه داشتن شعار اصلی انقلاب کشور یعنی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی است.

,

عضو هیئت علمی دانشکده ادیان قم ادامه داد: در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شده است که حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ها به نوعی تقویت جبهه داخلی بوده و تضعیف دشمنان داخلی و خارجی را به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه