اخبار داغ

نماینده اصلاح‌طلب ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد به آمریکا به صلاح مردم نیست/ ارتباط با آمریکا نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه موجب عقب ماندگی است

اعتماد به آمریکا به صلاح مردم نیست/ ارتباط با آمریکا نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه موجب عقب ماندگی است
نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه ثابت کرده اعتماد به آمریکا و پیوند برقرار کردن با آمریکایی ها نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب عقب ماندگی و پسرفت نیز شده است؛ که نمونه‌های بسیاری در کشورهای وابسته و تحت سلطه آمریکا را می توان مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به عدم اعتماد به آمریکا، اظهار داشت: اعتماد یعنی تکیه کردن؛ و تکیه کردن بر کشوری که سابقه روشن دارد و در تاریخ نشان داده که صرفا منافع تفکری که مبتنی بر قدرت نظام امپریالیستی است، منطقی نیست، بنابراین هر کشور باید بر پایه های مورد اعتقاد خود تکیه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: کشور ما همواره با موازین اسلامی در صدد پیشرفت خود بوده و اعتماد بر کشوری که هیچ تشابهی با نظام اسلامی ندارد، کاملا اشتباه است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برجام نمونه آشکار نقض پیمان و بدعهدی‌های آمریکاست، گفت: ایران اسلامی هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد چرا که آمریکا بارها بداخلاقی‌ها و بدعهدی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

,

وی ابراز داشت: با وجود اینکه برجام صرفاً یک همکاری فی مابین کشورهای اروپایی و ایران و آمریکا بود و پای هیچ اعتمادی نیز وسط نبوده، چرا که تنها یک مذاکره بود، با این وجود آمریکا باز هم پیمان شکنی کرد و از برجام خارج شد.

,

بهادری، خاطرنشان کرد: عدم اعتماد به آمریکا همواره موجب شده تا جوانان غیرتمند ایرانی توان داخلی خود را افزایش داده و شاکله فناوری های دفاعی خود را قدرت بخشیده و پهپادی که ایران اخیرا ساقط کرد و تقابل با ناو انگلیسی در آب‌های خلیج فارس نمونه بارز قدرت دفاعی ایران در دنیاست که محصول عدم اعتماد به سیاست های آمریکایی ست.

,

وی، با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در منطقه که منجر به تحقیر خود او شده، گفت: پیشرفت فناوری‌های داخلی ایران موجب تحقیر آمریکا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی شده است؛ جوانان و مردم ما باید همه سعی خود را به کار گیرند تا خودکفا شویم چرا که برخی در این کشور منافع شان به خطر می‌افتد و نمی خواهند ملت ایران روی پای خود بایستند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: تجربه ثابت کرده اعتماد به آمریکا و پیوند برقرار کردن با آمریکایی ها نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب عقب ماندگی و پسرفت نیز شده است؛ که نمونه های بسیاری در کشورهای وابسته و تحت سلطه آمریکا را می توان مشاهده کرد؛ اما هر کشوری اعلام استقلال کرده و خود را بی نیاز از آمریکا دانسته، راه پیشرفت را بر خود و ملتش هموار کرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه