اخبار داغ

دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی:

کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی در آذرماه برگزار می شود

کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی در آذرماه برگزار می شود
دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی گفت: این کنگره ملی ۲۸ آذرماه با حضور دو وزیر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بعدازظهر امروز نشست هم اندیشی دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی با اصحاب رسانه برگزار شد و طی این جلسه دبیران این کنگره با بیان برنامه های این کنگره نظرات اصحاب رسانه را جویا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سیدکاظم حجازی،دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی، با بیان این که این رویداد فرهنگی در سطح کشور برگزار می شود گفت: آیت الله تالهی، قریب به یک قرن در همدان زندگی کردند و تمام رشد، تعالی و ارتقا شخصیت ایشان در همین خبطه از کشور اسلامی ما بوده است.

,

حجازی با اشاره براینکه این شهر در مجموع یکی از شهرهای فرهنگی است و به دارالمومنین معروف می باشد افزود: کنگره این عالم فرهنگی و علمی نیازمند نظرات قشر فرهنگی و اصحاب رسانه است و امیدواریم همه انتقادات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه کنگره منتقل سازید تا این کنگره به بهترین نحو برگزار شود.

,

وی، با تاکید براینکه برگزاری این کنگره یک کار فرهنگی است تصریح کرد: باید بتوان در شروع کنگره بر طیف اجتماعی اثرگذار بود و همانطور که میدانیم ایت الله تالهی فارق از شان علمی در حوزه اخلاق و عرفان ارتباط تنگاتنگ با جوان ها داشته اند.

,

دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی، با بیان اینکه موسسه براساس تکلیف جلو امده و قصددارد بادفعالیت خود اقداماتی داشته باشد که بر افراد مخصوصا نسل جوان تاثیرگذارد گفت: وقتی برای برگزاری کنگره ایت الله نجفی خدمت رهبر معظم انقلاب رفتیم ایشان فرمودند کارتان خوب است اما برای نتیجه بخش بودن دوتوصیه دارم اول اینکه کارباید هوشمندانه باشد و دوم اینکه باید هنرمندانه کار کنید.

,

حجازی، با اشاره براینکه دراین کار باید درنظر داشته باشیم کارفرهنگی را به وسیله مطبوعات انجام دهیم خاطر نشان کرد: باید درباره شخصیت این عالم مطالعه شود و کاری کرد مردم نیز مطالب را به وسیله رسانه ها دنبال کنند.

,

وی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر علوم در این کنمره خبر داد و گفت: کنگره ۲۸ آذر ماه برگزار می شود و علاوه براینکه شورای سیاست گذاری ملی دارد یک شورای استانی نیز برای این کنگره تشکیل شده است.

,

دبیر کنگره ملی بزرگداشت آیت الله تالهی، با بیان اینکه کنگره از ۶ کمیته استانی تشکیل شده است یاداور شد: کمیته علمی، کمیته تبلیغات، کمیته فرهنگی،کمیته اطلاع رسانی ، کمیته هماهنگی امور انتظامی و کمیته مردمی در دبیرخانه کنگره حضور دارند.

,

حجازی از رونمایی از کتاب هایی که دست نوشته های این عالم بزرگ بوده است در کنگره خبرداد و افزود: این کتاب ها تا کنون به ۸ جلد رسیده اند که با تلاش ۲۰ ساله ی فرزند این عالم و جمعی از طلاب جمع اوری و تدویین شدند.

,

وی، در پایان با تاکید براینکه فراخان مقالات داده شده و تعداد ۵۰ مقاله علمی به کنگره رسیده است گفت : مقالات در دست داوری هستند و از بهترین آنها در روز برگزاری کنگره تقدیر به عمل می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه