اخبار داغ

گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شد‌

گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شد‌
قائم مقام مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شده ‌و مشکلی در تأمین گندم مورد نیاز وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن حنان در بازدید از شرکت غله استان کرمانشاه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب گندم مورد نیاز کشور ذخیره‌سازی شده و مشکلی در تأمین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی دولتی ایران عنوان کرد: یک میلیون و 700 هزار تن گندم خرید داخل در 6 ماه اول سال برای متعادل کردن موجودی استان‌ها در کشور حمل و جابه‌جا شده است.

,

حنان گفت: در فصل زراعی گذشته بیش از 8 میلیون تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد که از این میزان سهم استان کرمانشاه 546 هزار تن بود و استان کرمانشاه توانست به رتبه پنجم کشور در خرید تضمینی گندم دست پیدا کند.

,

وی با اشاره به پرداخت 25 هزار میلیارد تومان، یارانه آرد و نان در سال توسط دولت افزود: برخورد با متخلفان و بستن تمامی روزنه‌های فساد از اولویت‌های اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است و تمامی همکاران در ادارات کل غله استان‌ها نیز باید همواره به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. 

,

ماشاءالله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال تاکنون بیش از  216 هزار تن گندم از کرمانشاه به سایر استان‌ها حمل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه