اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

۱۳ آبان، ایرانیان را ملتی آزادی خواه در سطح جهان معرفی کرد

۱۳ آبان، ایرانیان را ملتی آزادی خواه در سطح جهان معرفی کرد
تحلیلگر سیاسی هرمزگان گفت: ۱۳ آبان این پیام را برای همه ی ملت‌های آزادی خواه جهان دارد، که قطع ارتباط با آمریکا می تواند ایرانی که زمانی گاو شیرده و ژاندارم آمریکا در منطقه بود را به کشوری الگوی امن در سطح منطقه تبدیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالله صادقی، تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز  با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی است، اظهار کرد:  از دلایل اهمیت آن شامل سه مناسبت است، تبعید امام بعد از مقابله با قانون کاپیتولاسیون در سال 1343 و شهادت جمعی از دانش آموزان درسال 1357 که زمینه‌ساز فرار شاه در در دی ماه همان سال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی به روز مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکا نامگذاری شده و امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند که بزرگتر از انقلاب اول است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: مهره آمریکا از ایران اخراج شد ولی در ۱۳ آبان ۵۸ آمریکا از کشور خارج شد و سیلی دوم را از ملت ایران دریافت کرد و امام پس از این حادثه فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

,

صادقی با بیان اینکه این روز ویژه قشر خاصی نیست ،تاکید کرد: آمریکای ها باتوجه به جنایاتی که در هشت سال دفاع مقدس در حمایت از صدام و زدن هواپیمای ایرباس و حمایت از گروه‌های تروریستی و غیره انجام دادند و بد عهدی های آمریکایی ها به ویژه در برجام زمینه‌ای را برای ایجاد نفرت عمومی از خود در سطح جهان و ایران فراهم کرده و همه ملت ایران در این روز به صحنه خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه تنها راه پیشرفت کشور قطع ارتباط و امید از شیطان بزرگ است،تصریح کرد: نشانه های افول آمریکا روز به روز در منطقه و خود آمریکا مشاهده می شوند این کشور بدهکارترین کشور جهان است،

,

صادقی افزود: ترامپ در مناظرات انتخاباتی اعلام می کند، اوباما هفت تریلیون دلار برای حمایت از داعش و برهم زدن منطقه خاورمیانه هزینه کرده و دستاوردی برای آمریکا نداشت، و بعد از سرکوب دولت اسلامی عراق و شام توسط جبهه مقاومت با افتخار می‌گوید ما سرکرده داعش را از بین بردیم و تلاش خود را برای جمع آوری رای در انتخابات انجام می دهد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان به پیشرفت آلمان بعد از جنگ جهانی دوم پرداخت و عنوان کرد: برخی می گویند، چرا آلمانی ها پیشرفت اقتصادی داشته اند و فکر می کنند به خاطر حمایت های بیگانگان بوده، در حالی که این دو کشور از ابتدا قطع امید از آمریکا کردند و توانستند با تحمل همه فشاره ها به این موفقیت ها برسند.

,

وی افزود: اگر زیر سایه آمریکا بودند باید امروز از کالای آمریکایی استفاده می کردند و نباید این چنین کالاهای با کیفیت  بالا داشته باشند چون خودشان خواستند و به آن نائل شدند.

,

تحلیلگر سیاسی هرمزگان با بیان اینکه کشور مصر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تغییر رویه داد،گفت: این کشور از استکبار ستیزی به یکباره به سمت تایید قرارداد کمپ دیوید و رژیم صهیونیستی و نوچگی آمریکا را پذیرفت، و امروزه وضعیت مصر را مشاهده می کنیم.

,

وی افزود: زمانی در صحرای طبس و با ریگ های بیابان که سربازان خدا بودند، هیمنه آمریکا شکست و همین امر زمینه ساز شکست کارتر در انتخابات آمریکا بود و امسال  موشک سوم خرداد پهپاد فوق پیشرفته رادار گریز آمریکا را متلاشی کرد و یک بار دیگر آمریکا از ملت ایران سیلی محکمی خورد.

,

تحلیلگر سیاسی هرمزگان گفت: ۱۳ آبان این پیام را برای همه ملت‌های آزادی خواه جهان دارد، که قطع ارتباط با آمریکا می تواند، ایرانی که زمانی گاو شیرده و ژاندارم آمریکا در منطقه بود را به الگوی امن در سطح منطقه تبدیل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه