اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

آغاز فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس/ چمران: برخی جریان ها و گروه ها تاکنون به شورا ملحق نشده اند/ جبهه پایداری اعلام کرده است که به ائتلاف اصولگرایان نمی پیوندد/ هنوز به لیست و سرلیست نرسیده ایم

آغاز فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس/ چمران: برخی جریان ها و گروه ها تاکنون به شورا ملحق نشده اند/ جبهه پایداری اعلام کرده است که به ائتلاف اصولگرایان نمی پیوندد/ هنوز به لیست و سرلیست نرسیده ایم
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به اقدامات شورای ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد و گفت: برنامه های این شورا مختلف است؛ در هر استانی یک مجمع تشکیل شده که این مجمع از نیروهای انقلابی شکل گرفته است و آن مجمع همه کاره است.
[

«مهدی چمران» عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت و‌ گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به آخرین وضعیت شورای ائتلاف اصولگریان اظهار داشت: این شورا هم خودش و هم کمیسیون ها و کمیته هایی که دارد کارهای خودش را چه در تهران و چه در دیگر استان های کشور به صورت فشرده پیش می برد.

وی با بیان این که شورای ائتلاف اصولگریان برنامه ریزی های خود‌ را انجام داده است گفت: برنامه ها و سیاست های این شورا در حال انجام است و جلسات به صورت مستمر برگزار می شود و باید کارها با شدت و قدرت تمام انجام شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پاسخ به این سوال که "کدام جریان ها و گروه ها در این ائتلاف حضور خواهند داشت؟" بیان داشت: تقریبا می شود گفت که همه گروه ها و جریان های سابق حضور دارند؛ آن گروه ها و جریان هایی هم که تاکنون به این ائتلاف ملحق نشده اند، قرار است که به جمع ما بپیوندند که شاید تمایلی نداشته باشند نامی از ایشان ببرم.

چمران خاطر نشان کرد: عموما گروه ها پیوسته اند؛ مهم ترین جریان جبهه پایداری است که عموما  می دانند که جبهه پایداری به این شورا ملحق نشده است و خودشان نیز این مسئله را اعلام کرده اند. بقیه گروه ها به این شورا پیوسته اند و ان شا الله بقیه گروه های دیگر نیز هماهنگ خواهند شد که امید است این گروه هم به شورا اضافه شوند.

وی در خصوص لیست و سرلیست احتمالی شورای ائتلاف اصولگرایان ابراز داشت: هنوز به لیست و سرلیست نرسیده ایم، اما در استان ها و شهرستان ممکن است به لیست و سرلیست رسیده باشند و در واقع در تهران زمان این مسئله نرسیده است.

عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب به جامعه روحانیت اشاره کرد و گفت: این گروه فعالیت سیاسی خاصی ندارد و در حقیقت بیشتر نقش ارشادی و مشورتی و هماهنگی دارد.

چمران به برنامه های این شورا اشاره کرد و گفت: برنامه های ما مختلف است؛ در هر استانی یک مجمع تشکیل شده که این مجمع از نیروهای انقلابی شکل گرفته است و آن مجمع همه کاره است.

وی در ادامه گفت: باید در شهرهای کوچک حداقل ۱۵۰ نفر و در شهرهای بزرگ بیشتر حضور داشته باشند و آن ها در بین کاندیداها رای گیری می کنند و نفرات برتر را معرفی می کنند و در ادامه نظرسنجی عمومی صورت می گیرد و سپس تصمیم گیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه