اخبار داغ

کاپیتان تیم فوتبال 90 ارومیه:

تسخیر لانه جاسوسی در ایران موجب تحقیر آمریکا در عرصه جهانی شد/ مذاکره با آمریکا مشکلی را از ما حل نمی‌کند

تسخیر لانه جاسوسی در ایران موجب تحقیر آمریکا در عرصه جهانی شد/ مذاکره با آمریکا مشکلی را از ما حل نمی‌کند
کاپیتان تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان موجب تحقیر آمریکا و افول این کشور در عرصه جهانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرمین مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، اظهار داشت: ما ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم و ایستادگی های خود را بارها نشان داده و باز هم نشان خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: آمریکا به عنوان یکی از کشورهای استکباری همواره سعی در به پیش راندن اهداف و منافع خود در کشورها داشته و از این طریق قدرت خود را در عرصه جهانی روز به روز بیشتر  کند اما تجربه های مختلف در عرصه های تاریخی و سیاسی نشان داده که حنای آمریکا رنگی ندارد و یک کشور پیمان شکن در عرصه جهانی است.

,

کاپیتان تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، تاکید کرد: استکبار وغرب هیچ گاه به نفع ملت ها کار نکردند و ما باید بدانیم آن ها حل مشکلات ما را در نظر نمی گیرند، یقینا مذاکره با آمریکا مشکلی از ما حل نخواهد کرد و آحاد مختلف مردم و مسئولان با یاری و اتحاد و همبستگی می توانند مشکلات مختلف کشور را با تکیه بر توان جوان ایرانی حل کنند.

,

وی، با اشاره به تحقیر آمریکا و افول جایگاه آمریکا پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال ۵۸ اذعان کرد: قطعا سفارت هر کشوری در خاک دیگر کشورها به مثابه خود آن کشورها بوده و تسخیر سفارت آمریکا که تبدیل به جاسوسخانه آمریکائیها در تهران شده بود در سال ۵۸ آن هم توسط دانشجویان، ننگ و تحقیری بزرگ برای آمریکا بوده و موجب پایین آمدن و افول جایگاه آمریکا در عرصه جهانی و تحقیر این کشور شد.

,

مصطفوی، در پایان سخنان خود با دعوت از تمام آحاد مردم به ویژه ورزشکاران در حضور شکوهمند در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: آحاد مختلف مردم به ویژه ورزشکاران با حضوردر راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر خود را به جهانیان اثبات کرده و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه