اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) خبر داد:

اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش آموز اردبیلی به راهیان نور شمالغرب کشور

اعزام بیش از ۱۰ هزار دانش آموز اردبیلی به راهیان نور شمالغرب کشور
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار دانش آموز از استان اردبیل عازم راهیان نور شمال غرب کشور می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز زارعی در در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی همیشه فروزان است و نیازهای فکری و معنوی نسل فعلی و نسل های بعدی را تأمین می کند و راهیان نور، بسترساز عمل به گام دوم انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از ۸ آبان ماه اعزام دانش آموزان دختر استان اردبیل شروع شده و پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر از نواحی و مناطق مختلف در قالب ۲۱۰ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب شوند.

,

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل، گفت: دانش آموزان استان علاوه بر بازدید از یادمان‌های شهیدان باکری، بروجردی، یادمان شهدای گمنام تمرچین و بلندی‌های حاج عمران به تماشای نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت با محوریت بازسازی واقعه عاشورا تا جنگ با داعش در ارومیه که یکی از شاخص ترین و تاثیر گذار ترین برنامه در راهیان نور شمالغرب کشور می نشینند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه