اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد:

یزدی‌ها منتظر افزایش قیمت نان باشند

یزدی‌ها منتظر افزایش قیمت نان باشند
رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد از افزایش قیمت نان در یزد خبر داد و گفت: میزان افزایش قیمت نان هنوز مشخص نشده است و تصمیم گیری نهایی در مورد آن هفته آینده انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال پیروزی فر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از افزایش قیمت نان در  یزد خبر داد و گفت: میزان افزایش قیمت نان هنوز مشخص نشده است و تصمیم گیری نهایی در مورد آن هفته آینده انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای بررسی و آنالیز قیمت نان تصریح کرد: افزایش قیمت آرد ناچیز بوده و دلیل اصلی این تصمیم افزایش هزینه های جاری نانوایی‌ها مانند هزینه دستمزد، آب، برق، اجاره، مخارج مغازه و ... است.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد افزود: افزایش قیمت نان در یزد همزمان با سراسر کشور خواهد بود اما تصمیم گیری در مورد میزان آن با خود استان ها خواهد بود.

,

پیروزی فر اظهر داشت: رانندگان کامیون های حمل آرد نیز درخواست افزایش کرایه دارند که در مورد این موضوع نیز هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

,

وی در خصوص سهمیه آرد شهرستان ها گفت: توزیع آرد در بین شهرستان ها بر اساس سهمیه بندی که از قبل تعیین شده بوده انجام می شود و سهمیه هیچ کدام از شهرستان ها کاهش نداشته است البته درخواست افزایش سهیمه وجود دارد.

,

رئیس اتحادیه صنف نانوایان یزد عنوان کرد: حق مردم استفاده از نان خوب، باکیفیت و تازه است که در این راستا هم مسئولین و هم نانواها باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه