اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

آمریکا همواره به دنبال تسلط بر کشورها است/ خودکفایی با زیرپا گذاشتن آمریکا محقق شد

آمریکا همواره به دنبال تسلط بر کشورها است/ خودکفایی با زیرپا گذاشتن آمریکا محقق شد
نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکای جنایتکار، همواره به دنبال تسلط بر کشورها بوده و استقلال قدرت هیچ کشوری به ویژه ایران اسلامی را بر نمی تابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به وابستگی ایران به آمریکا در دوران پیش از انقلاب، اظهار داشت: پیش از بروز انقلاب ایران کشوری کاملا وابسته به آمریکا و تحت سلطه او بود اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ایران به کشوری قدرتمند و مستقل در دنیا تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با تاکید بر اهمیت مبارزه با آمریکا، افزود: آمریکای جنایتکار بارها پس از انقلاب اسلامی در صدد براندازی انقلاب اسلامی و نابودی آن بوده و این عقده و حقارت خود را در جریان طبس و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران نشان داد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیرون راندن آمریکا از کشور ایران در اوایل انقلاب اسلامی با همت دانشجویان و دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۸ در پی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشت محکمی بر دهان آمریکا و اذناب و حامیان آن ها بود که شکست سنگینی را بر آمریکا تحمیل کرد.

,

وی، تاکید کرد: ایران همواره آمریکا را زیر پا گذاشته و با توانایی های مختلف علمی و نظامی و تکنولوژی توانسته است به خودکفایی ویژه در عرصه جهانی دست یابد، که این مسئله خشم آمریکا را در پی داشته چرا که همواره در صدد تحت سلطه داشتن کشورها بوده است.

,

قاضی پور، با بیان اینکه با وجود مشکلات زیاد در اوضاع اقتصادی کشور، مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، مطرح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم آغاز شده است و با حضور و در صحنه بودن آنها، مشروعیت نظام به دشمنان ثابت می شود که مسئولان باید قدر پشتیبانی مردم از نظام را بدانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه