اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه:

مرگ بر آمریکا یک هشدار بیدار باش دائمی برای مبارزه با استکبار است

مرگ بر آمریکا یک هشدار بیدار باش دائمی برای مبارزه با استکبار است
رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه گفت: باید بدانیم که شعار مرگ بر آمریکا در واقع یک هشدار و بیدار باش دائمی جهت آگاهی در مقابل توطئه های دائمی آمریکا علیه ملت های مسلمان و آزاده دنیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی جهانی، رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه صبح امروز در گفتگو با عصراترک با اشاره به اینکه کشورهای دنیا جهت انجام تعاملات بین المللی دارای استراتژی های متفاوتی هستند، گفت: با وجود اینکه یکی از مهمترین اهداف ایران اسلامی، تعامل سازنده با ملت های دیگر است اما مبارزه با استکبار و کشورهای مستکبر و متجاوز از جمله آمریکا اصلی ترین استراتژی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هادی جهانی، رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه صبح امروز در گفتگو با,  عصراترک,  با اشاره به اینکه کشورهای دنیا جهت انجام تعاملات بین المللی دارای استراتژی های متفاوتی هستند، گفت: با وجود اینکه یکی از مهمترین اهداف ایران اسلامی، تعامل سازنده با ملت های دیگر است اما مبارزه با استکبار و کشورهای مستکبر و متجاوز از جمله آمریکا اصلی ترین استراتژی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.,

وی ادامه داد: ایدئولوژی جمهوری اسلامی دفاع از مطلوم و مبارزه با ظالم بوده و همه ملت ها می دانند که مبارزه با استکبار جهانی بر پایه مرگ بر آمریکا قرار گرفته است.

,

جهانی با اشاره به جنایت های آمریکا علیه ملت ایران در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: چه شعار مرگ بر آمریکا بدهیم و چه لبخند دیپلماسی بزنیم، آمریکا دست از دشمنی با کشور ایران برنخواهد داشت و خباثت او همواره پابرجا است.

,

این مدرس دانشگاه کودتای 28 مرداد سال 32 و کشتار مردم در 15 خرداد 42 را گوشه ای از جنایت های آمریکا علیه ایران در سال های قبل از انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز آمریکا جنایت هایی از جمله کشتار مسافرین هواپیمای مسافربری در سال 60، حمایت اطلاعاتی از کودتای نوژه، طراحی ویروس استاکس نت، حمایت از گروهک های تروریستی، ترور دانشمندان هسته ای و ... علیه ملت ایران انجام داده است.

,

وی ادامه داد: باید بدانیم که شعار مرگ بر آمریکا در واقع یک هشدار و بیدار باش دائمی جهت آگاهی در مقابل توطئه های دائمی آمریکا علیه ملت های مسلمان و آزاده دنیا است.

,

رئیس دانشگاه پیام نور آشخانه گفت: مقاومت در برابر استکبار و مبارزه با آن از راه برائت جستن و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در طی سالیان گذشته نه تنها باعث تضعیف جمهوری اسلامی نشده بلکه با توکل به خدا و ایمان به توان داخلی کشور رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف از جمله علمی، دفاعی، فرهنگی و سیاسی رقم خورده است.

,

جهانی افزود: پیشرفت های جوانان کشور در عرصه های مثل نانو و پزشکی، رشد و شتاب علمی کشور در مجامع بین المللی، پیشرفت غیرقابل باور در حوزه دفاعی و موشکی، دستاوردهای هسته ای و ... در سایه مقاومت حاصل شده است.

,

وی با اشاره به اینکه رویارویی با استکبار جهانی قطعا هزینه هایی برای کشور در برخواهد داشت، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، کلیه دستاوردهای جمهوری اسلامی حاصل دسترنج مردم همین کشور است.

,

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: شاهد هستیم که به فضل پروردگار، درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم، تبعات رویارویی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به کمترین میزان خود رسیده است.

,

جهانی با اشاره به اینکه آمریکا همواره ثابت کرده که غیر قابل اعتماد است و چیزی جز ضرر برای ملت ها نخواهد داشت، گفت: دولت صدام در عراق و محمـد مرسی در مصر، نمونه های واضح این ادعا هستند که به آمریکا و غرب اعتماد کردند و در باتلاق این اعتماد گیر کردند.

,

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: کشورهایی از قبیل آلمان، ژاپن و کوبا نیز وجود دارند که بر پایه مکتب، فرهنگ و ایدوئولوژی های خویش گام برداشته و بصورت مستقل عمل کرده و پیشرفت کرده اند.

,

جهانی در پایان با بیان اینکه رسیدن به موفقیت و حل کردن مشکلات کشور ساده نبوده و برای آن باید سختی ها را تحمل کرد، گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از توان داخلی کشور راه رسیدن به اهداف کوتاه تر شده و مشکلات راحت تر حل خواهند شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه