اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ضعف مدیریتی باعث گره کور اقتصادی در کشور شده است

ضعف مدیریتی باعث گره کور اقتصادی در کشور شده است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی و معیشتی مردم به دلایل مدیریتی و داخلی است تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی مشکل حل نشدنی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمی در گفت‌وگو با صبح قزوین ، با بیان اینکه در فتنه ۸۸، در دوجبهه از اقشار مختلف مردم حضور داشتند و برای خیلی‌ها هر دو جبهه تساوی بود، اظهار کرد: همواره بصیرت در عمل امام راحل و عملکرد مقام معظم رهبری وجود داشته؛ اگر بصیرت نباشد نمی‌توان جبهه،حق و باطل را تشخیص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

ویبا بیان اینکه یکی از ملزومات بصیرت، زمان شناسی است، خاطرنشان کرد: زمان پیامبر(ص) با زمان امام علی(ع) متفاوت است و به همان نسبت دوران امام راحل با دوران مقام معظم رهبری متفاوت است لذا درک اشارات رهبری مستلزم بصیرت است.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر بصیرت وجود نداشته نباشد فاصله‌ها قابل تفکیک نیست؛ دلیل اینکه چرا رهبران دینی در مقاطع مختلف تاریخی کوتاه آمدند، همان بصیرت است که بدانیم در هر مقطع تاریخی چرا رهبران دینی بنا به اقتضای زمان کوتاه آمدند.

,

قاسمی با تصریح بر اینکه بصیرت یعنی همراه شدن با ولی فقیه ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بصیرت این است که بدانیم که شمر همان جانباز رزمنده صفین است و ما باید به درک پشت پرده‌ها بپردازیم.

,

وی با اشاره به اینکه اولین شرط پیشرفت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در هر مملکتی امنیت است، ادامه داد: همه کشورهای دنیا برای پیشرفت، چهار عرصه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی را تقویت می‌کنند که اولویت اول عرصه نظامی است.

,

بصیرت افزایی موجب انتخاب شایسته در جامعه می‌شود

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از سال ۵۷ تاکنون دشمنان ما کم نشده‌اند و قدرت نظامی این دشمنان بیشتر شده است لذا با توجه به این امر، تقویت نظامی کشور ما بسیار به جا بوده و باید تا می‌توانیم چتر امنیت را بیشتر در کشور باز کنیم.

,

قاسمی تصریح کرد: داعش اژدهای هفت سری بود که هیچ کس حریفش نشد اما ایران توانست با انتخاب درست رهبری دلسوزی و جانفشانی‌های سربازان ایثارگر این دشمن را نابود نماید.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مشکلاتی که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، اظهار کرد: تمام مشکلات به علت ضعف مدیریت ایجاد می‌شود؛ اگر امروز مردم در تنگه معیشت هستند به دلیل ضعف مدیریت در جامعه است در حالی که کشور ایران از نظر ثروت مشکلی ندارد و هفت درصد منابع جهان در ایران است.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی و معیشتی مردم به دلایل مدیریتی و داخلی است تصریح کرد: شرط پیشرفت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در هر مملکتی امنیت است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی مشکل حل نشدنی وجود ندارد.

,

قاسمی در پایان گفت: با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه باید به مردم کمک کنیم خود بتوانند درست انتخاب کنند و در این صورت است که انتخابات نتیجه مطلوب‌تری در پی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه